Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
Du kan köpa flytljus på Åhlens för 10:-, om det finns kvar!!!
Du kan köpa flytljus på Åhlens för 10:-, om det finns kvar!!!
om du vill kan jag ringa och höra om det finns kvar, vill du ha rosa eller ngn annan färg, vita kanska?
Anja
Jag ringde till jobbet, vad hon kunde hitta så fanns det 4 st påsar med rosa ljus kvar = 40 st ljus. Jag har lagt undan dom till dig, jag sa att jag skulle höra av mig idag om du skulle ha dom eller inte
Njä, dom är inte ljusrosa, snarare åt det cerisa hållet. Vet inte om det fanns vita, hur många sådana vill du ha isåfall? När kan du hämta dom, måste meddela jobbet
Shit vilket åskvädet, vi kom precis hem från lekplatsen!
Ok, hur många vita vill du ha?
Ok, fixat. Tre paket med vita flytljus ligger och väntar på dig vid hemavd kassan tills på måndag. Jag tror inte du behöver byta ljus under middagen!!
Jo, jag ! Johan fyller år så vi ska snart väcka honom med skönsång, paket och frukost på sängen
Och nä, det var inte Johans svensexa, vilken rolig konversation
Idag ska jag in och köpa min ring Hittade en kupong från Sydsvenskan med 20% rabatt så det passar ju perfekt!
Anja
hihi skulle precis påminna dig om flytljusen på Åhlens idag
ska oxå till stan idag och köpa min ring
Anja
Åh, nu ångrar jag mig, varför köpte jag inte vita ljus själv nu när jag var på jobbet?! Vet du om det fanns fler kvar??
Oh shit....... ja ja vad gör man inte för att det ska bli bra för andra Går där varje dag och tänker att sådana måste jag köpa, OCH SÅ GÖR JAG INTE DET hmpf!
Min favvo parfym just nu är Paris Hilton. Skulle gärna vilja ha en "ny" parfym just till dagen D! Gillar äver Laura den är sådär lagom mkt.
AnneiLund
Såg att gästerna kastade rosenblad på er, sååå himla fint. Köpte ni dom "färdiga" i blomsteraffär eller får man själv plocka från rosorna? Tänkte ha bubblor och rosenblad kanske. Har en kompis vars store bror visade kort från ett bröllop i helgen, döm om min förvåning när jag kollade i ditt galleri att det var från ditt bröllop
gah, nu vet jag inte vilken jag ska välja av dekorationsskålarna. Hittade en när jag var på IKEA som jag tyckte jätte mkt om. men nu när jag ställer den bredvid blockljusen vi tänkt ha så känns den så himla hög! Såg en annan skål här inne tack vare Anja som är lägre, kanske blir det bättre. Vad tror ni ? Bilder finns i mitt galleri!
Dom ljusen jag hemma är ca 12 cm höga, hade nog tänkt ännu lägre iofs.
hahaha precis så känner jag oxå ibland. En fröjd när Bompa börjar och man får sitta lite ifred.Har börjat så smått på vårt festprogram, inte det lättaste märker jag nu.
GME76 080802 skrev 2008-07-07 18:22:49 följande:
Vad sagolikt vackra ni var
Snitte- 5/7-2008 skrev 2008-07-07 21:36:12 följande:
Anja
Jag tror att jag sett det på H&M, finns säkert på Twilfit.
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-07-08 15:45:49 följande:
I morgon ska vi träffa prästen Vi har inte ens gått igenom hur vi vill ha det. Vad vill prästen veta, kantorn kommer inte att vara med men vill han ändå veta vilka psalmer och solosånger vi vill ha?? Vi ska träffas i kyrkan, första gången vi kommer att gå in där, shit det börjar kännas verkligt nu.
ok, sitter just nu och går igenom....