Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
KKC: Vad fick du betala för den här klänningen då?
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-01 22:31:54 följande:
Sov så gott Pumpkin!
KKC: Alltså jag är så dålig på det där med tyger... vet inte ens vad min egen klänning är i för tyg
Men det var ju inte spec. dyrt för allt det, verkligen inte! Då hade jag nog vågat mig på att beställa en till!
Jag sitter o dreglar över tapeter på Engelska tapetmagasinets hemsida... Designers Guild, Raplh lauren, Osborne & Littel, ROMO mfl. Jag vill beställa nu, nu, nu!!!
Anja: Det går inte att länka... kommer bara till startsidan i deras webbshop tyvärr
Åh jag har helt snöat in mig på riktiga lyxtapeter som fondväggar... Inte helt otippat mig *asg* Varför dras jag till sådant!?! Snälla bota mig!!!
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-01 23:06:09 följande:
Nej, inte helt otippat.
Men här gillar vi ju blått... alla olika nyanser. Har alltid älskat blått!! Men blått var väl inte otippat för min del direkt..
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-01 23:10:55 följande:
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-01 23:19:58 följande:
God morgon/förmiddag!
Nu har vi fått bekräftat att uppsägningen av lägenheten är ok. Vi får tillträde till huset första juli och har lägenheten till sista juli. Blir perfekt!
Underbara lediga dag
Ska först städa lite, sen ska vi kika lite på tapeter, gå och prata med konditoriet som ska göra våran bröllopstårta. Efter är det skrivning av huset och ikväll ska jag till en kollega. A och hennes man ska på RT (orden Round Table) på Sexathlon... helt galet jag vet, så jag ska vara hos henne o hennes underbara 5 & 3 åring