Inlägg från: Pumpkin
|
-
-
Anja: Det är min sambo som förvandlat mig Innan hade jag bl a IKEA-kredit och betalade bara minsta beloppet hela tiden, så det hände ju typ inget med skulden. Men sen vi gick igenom vår ekonomi ordentligt har vi sett till att betala av såna saker fort som attan så att vi får mindre räkningar varje månad. Samma sak med amorteringen, jag tyckte från början att vi kunde skippa det men han var benhård. Nu är jag tacksam för det, lånen sjunker, lägenheten ökar i värde och varje månad betalar vi några kronor mindre i ränta
-
Englali: Ha en bra dag!
Anja: Jovisst, hon planerar möhippan - men hur kul är det att få en möhippa planerad av någon som man knappt pratar med eller som i övrigt inte verkar så engagerad?
F*n vad gnällig, otacksam och taskig jag låter nu, men det är ju så det känns! -
KKC: Såna är aldrig roliga!
-
Anja: Säger som jag sa för en stund sen: Det är ju HON som har hjälpt till att lägga dessa förväntningar - inget jag kommit på helt själv liksom.
-
Jag vet inte, det kan ju vara så förstås. Har ingen aning alls.
-
Stressa inte Anja, det är ändå drygt 3 månader kvar. Min florist sa åt mig att komma in en månad innan liksom.
-
Ska du också äta det eller kör du med CB nu?
Här blir det thaimat - mums! -
Ta inte i för hårt med träningen bara när du går på så lite kalorier
-
Låter som ett bra upplägg
Jag borde komma igång med min träning igen också...