Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
När går ert osa datum ut?? Om han inte hört av sig då... hur tänker du isf!?
Pumpkin: Åh det är så svårt... förstår att du bara vill ringa o gallskrika åt honom i telefonen. Samtidigt som man vill vara sval o nonchalant... precis som honom, att vara den som "inte ger sig"... du förstår hur jag menar??
Nehe brudar, nu ska jag gå o lägga mig. Om jag kan sova, är så nervös så jag mår illa inför i morgon... (haha, måste kännas tryggt o veta för er alla brudar att det är såhär jäkla osäkra vi känner oss när vi ska göra er perfekta till eran stora dag... *asg* )
Natti natti!
Hej hej!
Jag är SLUT!!! Finns 5 bilder i mitt galleri på dagens verk. Allt blev bra och alla var nöjda... mammorna grät över hur vackra deras döttrar är, då är väl arbetet väl godkänt va??
Pimpkin: Skönt att du är nöjd med din ring. Bilder krävs!!
Ok, härligt med mkt bling
Jag blev lite frånvarande en stund, med mamma i telefonen. Har spytt lite galla över svärmor o bröllopplanerna. Varför är vissa sååå korkade och ska lägga sig i allt de inte har med att göra!?! Grrr!!!
Hur många blir ni totalt på bröllopet tror du? Gäster+ni?
Ja visst är det... en stor skillnad. Vi bjuder ju liksom inte dom för att det är släkt utan för att det är VÄNNER till oss.
Hon gör mig galen... sen tyckte hon inte att vi skulle bjuda på all dricka på kvällen. Är det HON som betalar kanske?? Suck, suck, suck!!!
Jag sa faktiskt ingenting. Brusade inte upp, skällde inte utan sa lugnt o sakligt som det är och om hon undrar varför Andreas valt att inte bjuda dom så får hon ta det med honom. Så kom A in när vi pratade om detta o då skiftade hon samtalsämne direkt. Det var det som jag tyckte var så fult. Kände mig rätt påhoppad! Berättade allt för honom i bilen hem och han blev inte glad... på sin mamma. Som tur är så håller han med mig.
Presentationen på tärnan tycker jag låter toppen. Det är en post vi också borde ta tag i...
Ja det är skumt, som om hon vet att det hon gör egentligen är fel, lägga sig i. Men att hon inte vill visa A att hon gör det. Nej det är så skönt att han alltid är på min sida när det gäller sådant. För även han tycker ju att hon beter sig illa.
Åh vad mumma med tortillas!
Jag är själv ikväll. A är på Dj jobb, bra bröllopspengar
Jag är så trött ikväll, luften gick ur mig efter uppsättingar och svärmorstjafs
Ska bara mysa med en film i soffan ikväll.