Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
Oj! Jag beställde ju tågbiljetter igår (via nätet) och idag hade jag dem i lådan! :-O
Vad jag längtar nu, bara en månad tills vi åker ner!
Oj! Jag beställde ju tågbiljetter igår (via nätet) och idag hade jag dem i lådan! :-O
Vad jag längtar nu, bara en månad tills vi åker ner!
Anja - Vad kul att klänningen kommit! Nä, det är ju lite stiltje i bröllopsplaneringen nu, så jag har inte så mycket att skriva i bloggen för tillfället.
Nu har jag varit hos distriktan och det gick jättebra! Det var typ "Rätt eller fel"-frågor och jag klarade alla. Var lite nervös innan, men hon blev jätteimpad och glad för att jag hade själv dragit ut massa sidor om diabetes från sjukvardsradgivningen.se och "gulat" det jag tyckte var relevant. Hon tyckte det visade på intresse och vilja att lära. Så nu har jag min insulindelegering.
Pumpkin - Fy vad trist! Kan man inte ta ledigt två dagar för att gå på ett bröllop? Dålig stil!
Förresten så har vi fått igång akvariet nu! Sambon var iväg och handlade grejor igår + 3 fiskar. Det blev svärdbärare, en hane och två honor. Sonen fick själv döpa fiskarna och de heter som gamla dagiskompisar som han hade där vi bodde förut. Cissi, Olivia och Carl-Samuel (han kunde inte bestämma sig för Carl ELLER Samuel. ).
Ja, jag älskar allt som har med Irland att göra!
Flammande skyar är också rätt bra, sen har jag en jättetjock bok som innehåller två av hennes böcker.
Nä, nu ska jag åka på dagis och hämta sonen, de har föräldrafika idag.