Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
Nähäpp, då var det dags att åka till jobbet igen då. Sen när jag kommer hem kan jag ju inte gå och sova utan då blir det hockey halva natten!
Ha en bra dag tjejer!
Nähäpp, då var det dags att åka till jobbet igen då. Sen när jag kommer hem kan jag ju inte gå och sova utan då blir det hockey halva natten!
Ha en bra dag tjejer!
Hej hopp!
Nu har jag gjort ännu en arbetskväll, det har varit ganska ruschigt på avd trots att vi bara har två pat. Dessutom har jag haft en lätt molande huvudvärk hela kvällen.
Snart börjar hockeyn, hoppas hoppas Sverige går till final!
Fröken Planera skrev 2008-05-16 22:59:58 följande:
Förresten så gillar jag inte att skriva Kanada med K, tycker det ser så knäppt ut. Vill hellre skriva Canada, men så är jag ju superinternationell också, jag är ju Made in England.
Tillbaks till hockeyn, ses sen!
Fröken Planera skrev 2008-05-17 00:42:44 följande:
Mäh! Är det en spökkvar på FL nu också? Kommer inte in där och det ser likadant ut som när det spökar här.
Usch, vilken morgon... Jag har i princip sovit till kl. 11,30. Vaknade vid 8 och hade fortfarande huvudvärk, fast värre än igår. Nu har jag tagit alvedon (och det ska mycket till för att jag ska ta tabletter) och hoppas det blir bättre. Vi ska på 40-årskalas ikväll och då vill man ju inte sitta med huvudvärk...
Nu ska jag ta och gå ut en stund, måste ju passa på när det är hyfsat väder.
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-17 14:44:09 följande: