Englali skrev 2008-04-18 22:25:36 följande:
Hej tjejer!Kikar in en snabbis... jag ligger på soffan ikväll o får vila mig. Har slagit i huvudet ordentligt idag, en helt sanslös historia!!!Jag stressad som tusan på lunchen skulle dra på mig mina dööötajta stövlar och lutar mig extremt mkt frammåt för att lyckas med det. I vårat personal rum så har vi sådana här skåp som man har i skolan o på badhus o så... och när jag reser mig hastigt upp så slår jag i min kollegas nyckel som sitter i dörren till hennes stängda skåp, REJÄLT! Det snurrar endel och jag får sätta mig. Känner att det känns varmt i huvdet, en kollega kommer och jajamensan visst blöder det. Såklart Jag som ska ut o shoppa (har 5 min på mig tills nästa kund) stressar iväg o gör det jag ska.Väl tillbaka på jobbet kommer Pernilla (ägaren till nyckeln o skåpet) o frågar hur det är med huvudet och säger:-"ja du måste slagit i rejält". Ja, jo visst säger jag... o pekar lite ynkligt på blodet. Då börjar hon asgarva och berättar att jag har lyckats slå av nyckeln med huvudet, SÅÅÅ hårt har jag alltså drämt i underifrån så nyckeln knäcktes. Borde inte det vara omöjligt!?! Till råga på allt så var hennes skåp stängt och där inne var nu alla hennes tillhörigheter i ett skåp som inte gick att låsa upp eftersom andra nyckelhalvan satt där i. Så under världens asgarv och med papper på mitt blödande huvud fick vi bryta oss in i skåpet! Oh my good vilken em. det har varit! Fast nu är jag trött o har huvudvärk, det snurrar lite. Jag slog i huvudet på exakt det stället för två år sedan. Har berättat om det här... när jag halkade och spräckte det o fick hjärnskakning. Inte nice och nu på samma ställe, det gör så förbaskat ont!!By the way... på min blödande shoppingrunda lyckades jag inhandla en riktigt läcker jacka, inte illa på 5 minuter o en yrsel som heter duga Ja, jag är nog galen!?! *asg*
Usch fy... Hur e d med dig nu???