Anne
inget av det du rabblade upp har jag gjort heller eller jo vi har bokat band men itne mer än så...
presenter t mina toastmistresses, inte köpt spriten, inte ens bestämt vinlista så vi vet inte ens vad f..n vi ska handla när vi väl kommer dit, inte gjort placeringskorten dock inhandlat grejor (tänker inte göra dem förrän jag vet vilka som kommer, dvs de får vänta till 1 juni)
jag har inte heller beställt grejor, inte fixat smycken, inte fixat slöja, inte hittat THE perfume, inte bestämt mig till 100% om jag ska ha den bokade makeup-artisten eller om jag ska ta dit någon från make-upstore.
inte gått ner i vikt som jag skulle...
inte tänkt ut morgongåva t daniel!! inte fixat musik till kyrkan, inte bestämt om vi vill ha underhållning till middagen. inte tänkt ut hur f..n vi ska lyckas skrapa i hop de 15.000-20.000 som fattas på budgeten.
Tja Anne...
Du är i gott sällskap, hehe... och ja, shit så jä..la osammanhängande du låter, moooaaahahhahaha...
Pippigult, fniss fniss... blir säkert bra ska du se. Men alltså, hade dom INGEN annan färg än den??? Silver? Ljusrosa??? alltså det är verkligen INGEN som klär i pippigult...
AAAhhhhh NU fattade jag. Du säger bara så för att lura dina tärnor då du inte vill att dom ska se snygga ut bredvid dig. Smart move Anne... Pippigult blir ju skitbra, hehe