• Annim

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Pumpkin;var hittar jag denna omtalade dikt?
    Gick in på din blogg men vet inte var jag ska leta!?

• Annim

Pumpkin:Se det positivt om han nu reagerade på detta sätt så trampade du nog på en öm tå!!!
    Vilket kan vara välbehövligt i detta fall!!!
    Var iskall och tacka för att du fick ditt svar!

Hoppas han kan komma till insikt din far! O vara en pappa till sin dotter i framtiden!

• Annim

Här har vi ätit korvstroganoff och ris.
    Ikväll blir det ugnsbakad fisk och potatismos!*yiummieee*

Vill bara säga att om ni vill kika lite på vår hemsida på weddingannouncer så har jag uppdaterat den lite.
    O mer uppdateringar ska göras det börjar ju bli dags för det då inbjudningarna är utskickade och i dem så har jag ju hänvisat till hemsidan för mer information ang bröllopet.

Anja:Kör du med pulver? Duktig du är!
    Det funkar inte för mig med pulver! Jag blir ju vrålhungrig!
    Men jag tränar ju en del så det ska nog gå bra att gå ner i vikt om jag bara håller mig börta från sötsakerna.

• Annim

Anja:har en till fråga till dig!
    Ska ni ha med er barnen både i kyrkan och på festen?
    Alltså endast era egna då menar jag?

Vi sk ju ha barnen med till kyrkan och vi funderar på att låta dem vara med på festen oxå. Men annars har vi bett våra vänner att låta småbarnen (barn under 10 år) vara hemma.

• Annim

Anettan;Visst är den underbar!
    Jag har ännu inte lyckats lyssna mig trött på den!

• Annim

Anettan;Var det ni som skulle försöka dansa lite kul dans på ert bröllop?
    Jag har föreslagit min m2b att vi skulle dansa till just "you are my inspiration" men han har prompt sagt att vi ska dansa just vals.
    Det går säkert att göra om den i en valsversion men då måste vi träna!! För ingen av oss är särskilt duktiga på att dansa vals eller någon annan mogendans.

För min sambo han dansar knappt aldrig!!! Jag älskar att danska till det jag tycker är diskomusik och jag tycker väll att jag dansar bra till det (hur bra!, hänger på hur dragen jag är )

• Annim

*hahahahaaaa* danska kan jag inte alls men ett och ett annat dans-moves kan jag väll!

• Annim

Rolig jag är va!!! Sitter och skrattar åt mina egna skämt!

• Annim

Försvann alla nu när jag började terra här inne!

• Annim

Eran låt är ju inte fy skam den heller!

Åååh vad är det den heter igen?

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.