Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
Eldhav
jag bor i skåne Hmmm tupperware, I don´t know... hade det varit nåt annat så... typ barnklädesparty eller sexparty eller kryddparty eller nåt annat
Eldhav
jag bor i skåne Hmmm tupperware, I don´t know... hade det varit nåt annat så... typ barnklädesparty eller sexparty eller kryddparty eller nåt annat
Eldhav
DET lät förvisso himla trevligt fika och bröllop lixom... hihi
Var i skåne bor du? Jag är ju lite off och har inte körkort.
Ojdå pumpkin, vad har du nu gjort... berätta
själv har jag betalat räkningarna och mår pest och pyton! Fick ta 5.000 från bröllopskontot!
Har riktig ångest nu. Men som tur är får daniel lön varannan vecka, så jag ska föra över nästan hela hans nästa lönehalva på bröllopskontot + att jag borde få pengar från a-kassan snart!
Inte KUL att ta pengar därifrån...
Nä vet ni, nu ska jag gå ut och sätta mig och SOLA i trädgården i min solstol och NJUTA av den undebara solen Måste ju börja jobba på brännan nu om man vill vara sådär vackert brun till dagen B
Pumpkin
jag vet faktiskt inte... har varit så på nästan alla jobb han har haft!
När han var sotare så fick dom tvåveckorslön, när han var vvs:are så fick han tvåveckorslön och nu när han är murare så får han oxå tvåveckorslön, ett tag var han fastighetsskötare och då fick han månadslön tror jag.
Är väl ofta så inom såna yrken antar jag, haha, jag har ingen aning Tror man kan välja att INTE ha det ifall man inte vill, men vi tycker det är jättebra
Jaså Pumpkin, varför det? Är ju skitsmidigt!
När mittimånaden-lönen kommer kan vi använda den till mat-inköp, kläder etc... och när slutetav-månaden-lönen kommer så går det till räkningar, tillsammans med min lön o barnbidragen.
Jättesmidigt!
Eldhav
ja så tycker jag oxå, men jag förstår vad du menar oxå Pumpkin. dock tycker jag att det är jättesvårt att hushålla med pengarna när vi fick dem så sällan. Kan bero på att vi lever på en BETYDLIGT tightare budget än vad du o lasse gör
23.000-30.000 på fem personer lixom
NUUUUU går jag ut och sätter mig i solen... hej svejs
va pumpkin
vad pratar du om... är det lasse som är på G...
sms-sex???? nyfiken!!!
Ojojojoj fånigt m sex-sms nääääää inte alls... kan verkligen få mig att gå igång. Släpp loss bara