Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
Ska ni först slipa sen tapetsera???
E d inte lättare att börja uppifrån o gå neråt??? Bara ett tips?? Slipper man oroa sig för golvet när man tapetserar..
Jag pratade med en av mina tärnor precis...
Hon sade att det var lugnt att kag kan äta cambridge i 2 v nu...
Jag sade att jag inte vågade för jag vill inte bli stupfull o däcka på min möhippa.. Hon förstod vad jag menade. Men om jag blir hippad om 2, 3 eller 4 veckor vet jag inte...
Idag ringde vigselförättaren mig. Pratade och bokade in en dag. Den 24 Juni ska vi dit. Frågade mig varför jag just valde Limhamnskyrka då jag bor i Eslöv.. Så jag berättade mer eller mindre hela historien bakom varför, alla mina band till kyrkan. Och jag berättade för henne att jag kan inte ens gå in i kyrkan utan att bli berörd och får hålla gråten inne. Så jag fasar för min vigsel. Hon tyckte att det var oerhört viktigt med val av kyrka allra mest när det är så mycket som det berör en. Under tiden så fick jag gråten i halsen... Usch jag får sådan panik. Jag kommer att stor tjuta i kyrkan. Hon var glad att jag berättade det för det underlättar hennes arbete under vigsel mm när hon vet hur jag känner det.
Anja- Wow...
Ja det är skillnad
Anja. hur ång e du??
Jag lade in bilder då jag vägde 60 kg... Är 161...
Du måste vara en bra bit längre än mig... För du var super smal...
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-13 17:53:30 följande:
Anja- Ska vi sätta igång på måndag med en kur???
Jag har hemma!!!
Go kväll på er...
Har varit hos granngrabben och våldgästat honom. Hans sambo jobbade och Tobbe var på jobb o kollade fotboll på deras "lilla" tv.... i full HD på köpet, väldigt väldigt viktigt
Våra barn leker mycket tillsammans. Fick köra till Malmö o hämta Tobbe och nu e han inne hos grannen Vi avlöste varandra
Trevligt alla går i säng nr man kommer....
Ja ja god natt på er då...