Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-18 10:37:22 följande:
Gammalt ordtal..
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-18 10:37:22 följande:
Så en tvätt fixad.
Ska snart iväg för att byta däck med. Åkte på en flygande besiktning igår... Ena däcket var för slitet ändå så sade dom som gjorde vår sevice sist att det skulle klara sig sommaren ut... Vi hade tur att fick en bra äldre herre som skrev upp det men gav oss inga 1200 i böter som det skulle ha kostat. Vi kunde lägga dom på däck istället sade han Den andra nyexaminerade "bruden" ville ge oss böter.. Himla tur man har ibland...
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-18 12:18:39 följande:
Jag personligen är trött på Sonja As låt. Var o varannan har den. Precis som Ted Gs låt. Jag har den på min hemsida men ska inte ha den på bröllopet...
Phil C är bra...
Jag e inn e på Chicagos nu, helt pga att någon här inne hade den på sin sida. Hade helt glömt den... Den e as gammal men har aldrig blivit ut tjatad...
Ok.. Det är du som har den
Morrn på er...
Har är det fullt upp hemma..
Alva- Så skönt att det löste sig. Berättade det för sambon igår och han bara skakade på huvudet och sade inget mer. Hela hans min berättade vad han tänkte...
Har varit o handlat inför midsommar. Ska ha folk här hemma. Så även på lördagen. Sen på söndagen är vi hembjudna till frissan på middag... Skönt!!!!
Ska börja städa snart oxå.. Så jävla (sorry) tråkigt. Fast inte lika tråkigt som matchen. Slutade med att jag somnade... Blev så himla irriterad. Ljungberg ala känning... Skicka han någonstans... Larsson söt med det är allt... Sidleds Daniel kan bara passa bakåt och åt sidled. Passar han fram så går den bara i sidled... Blir skogs tokig... Förbundskaptenen??? Ta bara bort honom... Han e en tönn liten varelse som inte borde finnas innom fotbollen...
Shit jag trodde att jag hade den värsta svärmodern... Fast hon var iofs inte så innan hon blev sjuk. Nu e hon så dryg och jag mår sååå dåligt av att säga det för jag gillade verkligen henne innnan. Nu e hon en fet finne i röven 90% av tiden man träffar eller pratar med henne. Ska styra o ställa. hon ville med bestämma vem vi skulle bjuda. Och vi sade att får vi ett återbud så kan vi bjuda dom, men inte annars. Vi umgår inte med dom ju... Men det gör Tobbes förldrar. Så vi har haft sådana diskutioner. Och nu visar det sig att dom inte har osat 100% än för dom hade biljetter till Fredrikdals teatern eller vad dusan det vad... Så dom får se... Amen va fan menade jag på. Då kommer dom inte helt enkelt. För kan man inte bestämma sig nu så kan det vara. Jag o Tobbe och hans far fick frispel... Nu struntar jag i dom. Har inte satt upp dom på bordsplacering eller något...
Alva- Super fina bilder. Gillade din bukett. Ni var både super...
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-23 12:02:13 följande: