Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
Nej, nu är det "off to work", ha en bra em och kväll tjejer så ses vi nog senare!
Nej, nu är det "off to work", ha en bra em och kväll tjejer så ses vi nog senare!
God morgon! Åh, vad jag älskar såna här mornar! När man kan sitta vid köksbordet och ha altandörren öppen kl 7 på morgonen har jag inget alls emot att kliva upp tidigt!
Englali - Vad typiskt! Hoppas du piggnar till fort!
Anne - Tycker också det låter som vettiga tips!
Anja - Trist att ni måste nalla från bröllopskontot varje månad! Vi har ju inget sådant, men hade tänkt använda våra skattepengar till bröllopet, men nu måste sambon lämna in sin bil på service och då ryker minst 4-5000 kr. Turligt nog har vi inga stora utgifter kvar, det är spriten och maten och det kan jag betala med mina skattepengar. Hade dock räknat med att jag skulle få lite över så jag kunde handla kläder (för det behövs!) men det får väl vänta tills efter sommaren...
Jo, lite kläder MÅSTE jag handla... Har bara typ en tunika och ett par leggings som jag kan ha när det är varmt. Några linnen också, men inga capribyxor el dyl. Ska köpa några tunikor och leggings till och kanske nån klänning.
Finns det förresten några bra butiker eller outlets i Skåne när man kan handla kläder billigt? Hur är t.ex. Gina Tricot och Cubus? De verkar ju ha billiga kläder, men hur är kvalitén? Vi har ju inga såna butiker här uppe...
Fröken Planera skrev 2008-05-30 10:28:02 följande:
Kanske får ta en sväng till Lund då, har ju aldrig varit där...