• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Nienna
    Alvaereva skrev 2008-06-10 21:21:02 följande:
    Nienna skrev 2008-06-10 21:00:55 följande:
    jättefina bilder!! mina bilder ska min brustärna ta. hon ska fixa lite med dom i potoshop också så att jag inte ser ut fullt ut som moby dick tänkte också tatuera mig som en morgongåva till adam, vad tror ni om det? först tänkte jag ett enkelt litet hjärta, men nu är jag lite mer sugen på en text tillägnad honom. hur låter det? det ska iallafall vara så att det får plats innanför trosan
    En text tycker jag vore jättefint, har faktiskt funderat på samma sak. På våra nuvarande förlovningsringar har vi frasen "Si vis amari, ama" graverat på utsidan och när vi byter ringar (för att de ska passa med vigselringarna) vill jag inte ha samma på dem, så då funderar jag på att tatuera in frasen istället. Vill ju inte tatuera in hans namn, men ändå nåt som har anknytning till honom.
  • Pumpkin

Jag är så sjuuukt sugen på att göra en morgongåvefotografering, men det är lite tajt om både tid och pengar så... Det får bli sen nån gång helt enkelt.

• Pumpkin
    furillen: Tycker det låter som bra ombyten

Alva: Ja, en text! Vore jättefint
  • Nienna

furillen - Jag körde på två ombyten (vitt och rött), hade även skorna och smyckena jag ska ha på bröllopet. Hade tänkt ha de vita underkläderna på bröllopet men jag har vuxit så BH:n har blivit för liten... Det röda tänkte jag ha på vår bröllopsresa, det är lite sexigare.

• furillen

man har ju sett en hel del fina secret box bilder på fotografers hemsidor men känns som att det är ju tjejer som ser galet perfekta ut, inte liksom som man själv gör...
    plus att jag tycker allmänt att det är lite jobbigt att posa på foton och blir nästan aldrig nöjd med hur jag ser ut.
    men hoppas väl att kunna komma förbi det och få några bilder där jag ser lite naturlig ut. och så vill man ju gärna se lite snygg ut också
    men vafan, vill han gifta sig med mig måste han väl gilla vad han ser?! får väl lita på det och ta en sup innan

• furillen

jag tänkte nog bara köra på vitt. är mera inne på det romantiska, sensuella än sexiga. men kanske svart annars.. hmm..
    men spetsbodyn får komma fram på bröllopsresan
    då har han ju förhoppningsvis fått en bra försmak på det också
    men helt ärligt känns det som bland det läskigaste jag gjort!

• Nienna
    furillen skrev 2008-06-10 21:36:06 följande:
    man har ju sett en hel del fina secret box bilder på fotografers hemsidor men känns som att det är ju tjejer som ser galet perfekta ut, inte liksom som man själv gör...plus att jag tycker allmänt att det är lite jobbigt att posa på foton och blir nästan aldrig nöjd med hur jag ser ut.men hoppas väl att kunna komma förbi det och få några bilder där jag ser lite naturlig ut. och så vill man ju gärna se lite snygg ut också men vafan, vill han gifta sig med mig måste han väl gilla vad han ser?! får väl lita på det och ta en sup innan
    Haha, jag ser långt ifrån perfekt ut och jag blir heller aldrig nöjd med hur jag ser ut på bild om jag ens fastnar på bild, oftast står jag bakom kameran! Men jag blev jättenöjd med mina bilder iaf!
  • furillen

Nienna, jättefina bilder!! och viktigast av allt är ju att du känner dig nöjd! för annars vill man ju inte ge bort dem direkt! och tack för förtroendet. kändes bra att se fina bilder från en riktigt person och inte hemside-stylat!

• Nienna

furillen - Tack! Ja, bilderna är ju helt oretuscherade, men hon gjorde ett jättebra jobb med ljus och vinklar osv. Dessutom är de ju tagna i januari när man är som mest blek och glåmig, hade jag vetat om det ett tag innan hade jag nog solat lite solarium men bestämde mig lite hastigt och lustigt då jag ändå skulle ner till Sthlm.

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.