Pärlplattan II skrev 2008-04-23 14:34:19 följande:
Anettan - Härligt!! (med lönen alltså - inte hälen)..Har inkasserat - eller snarare ska inkassera (hoppas jag) - pengar från lite auktioner på Tradera. Inte blir det några massor direkt, men det är ändå skönt med lite extra slantar. Ett par byxor som jag stod och tvekade med, tänkte att det nog inte var någon som ville ha, gick hur bra som helst - så man vet aldrig. Gissa om tvättmaskinen i tvättstugan pajade???? Självklart och givetvis. Tror ni att någon svarade hos hyresvärden??? Självklart inte. Som tur är, var det bara den sista högen kvar (utöver den som låg i maskinen förstås), så vi ska nog klara ut det. Jag är så tröööööööööööööööööööööööööött! Alldeles för trött. Tänkte försöka gå en uppiggande promenad till apoteket, vi får väl se hur det går. Blir inga mastodontpromenader på 5 km här inte.
Sånt gör en så himla trött. En anledninga att jag aldrig flyttar till lägenhet igen, isåfall ska jag ha maskin i lägenheten.
Ja det med lönen e klockrent... Känns så bra. Allt kommer iofs gå till bröllopet
Handla det där lilla extra