Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
Funderar också på att beställa därifrån eller från figleaves, jag har kommit fram till att jag måste ha strl 65E och det finns ju inte på så många ställen...
Funderar också på att beställa därifrån eller från figleaves, jag har kommit fram till att jag måste ha strl 65E och det finns ju inte på så många ställen...
furillen - Jag körde på två ombyten (vitt och rött), hade även skorna och smyckena jag ska ha på bröllopet. Hade tänkt ha de vita underkläderna på bröllopet men jag har vuxit så BH:n har blivit för liten... Det röda tänkte jag ha på vår bröllopsresa, det är lite sexigare.
furillen - Tack! Ja, bilderna är ju helt oretuscherade, men hon gjorde ett jättebra jobb med ljus och vinklar osv. Dessutom är de ju tagna i januari när man är som mest blek och glåmig, hade jag vetat om det ett tag innan hade jag nog solat lite solarium men bestämde mig lite hastigt och lustigt då jag ändå skulle ner till Sthlm.
Fröken Planera - Jag tänker inte tatuera mig som morgongåva, men nån gång skulle jag vilja tatuera in frasen jag nämnde. Jag har även två tatueringar till planerade, men jag tar mig aldrig råd att göra dem, men nån gång... Tatuerade mig första gången för ca 7,5 år sedan och jag har längtat efter att göra det igen sedan dess, men det tog många år innan jag bestämt mig för motiv så det är inget jag hastat fram. Samma med min första tatuering, den hade jag velat ha i flera år innan jag väl gjorde den.
Englali - Klart man får! Frågar som Pumpkin, vad har hänt?
Vilken dålig stil! Och oavsett så svarar man väl!?
God natt Pumpkin!
Sov så gott Englali!