• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Pumpkin
    Anettan: Bilskada på hemförsäkringen?! Kolla kan vi ju, men annars blev det ju bara några 100lappar som tur är
  • Alvaereva
    Pumpkin skrev 2008-06-16 09:40:00 följande:
    Fröken Planera: Tack! Jag är mkt nöjd faktiskt Synd bara att de inte sålde stayups också, men det löser jag på stan istället.Alva: Haha, jag skulle verkligen aldrig beställa in 9:or med ren vodka - skulle inte beställa ren vodka överhuvudtaget
    nä det ska jag inte göra om... men det kanske var rätt bra att jag fick den här dunderfyllan nu så att jag tänker mej för riktigt på bröllopet. nu har jag ju bittert fått erfara att jag tål typ ett halvt glas vin innan jag blir fnittrig... ska passa mej på fredag!!
  • Anettan73
    Pumpkin skrev 2008-06-16 09:41:32 följande:
    Anettan: Bilskada på hemförsäkringen?! Kolla kan vi ju, men annars blev det ju bara några 100lappar som tur är
    Ja vi betalade inte ett piss. Men det är länsförsäkringar som har eller hade det... Om du har bilen försäkrad där...
  • Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!

Anettan: DET tror jag blir bra! färgade fransar och bryn ser ju så mycket naturligare ut! Jag färgar alltid nu inför sommaren

Anja: OK då vill vi se att du håller STENHÅRD diet nu är du sugen på toblerone eller nåt annat hoppas du in här så förbjuder vi dig!

Pumpkin: skönt att ni kom hem helskinnande iallfall men usch för bilkö och stenskott, tuuur Anja tipsade dig om att laga runtan så det slapp bli så dyrt

Englali: Åh vad bra att du kan utbilda dig inom jobbet! Många frisörer har ju inte intresset och vill inte lära sig mer än det man får via frisörutbildningen.. Bra med sånna salonger som inriktar sig på makeup oxå! MERA SÅNT
    Det är kanon men MIN frisör hon säger lixom ifrån till sina kunder att "sure" jag KAN sminka men jag gör det inget bra... då ringer hon in mig så jag kan lägga makeup på hennes kunder

alva: hehehe OJ då... Kul med en extra möhippa men tråkigt med spyan osv..... Men som sagt, snart har alla glömt det! och jag tror inte att de kommer visa några sånna bilder på bröllopet....

• Anettan73

Pumpkin- As snygga underklder...

Örk jag sitter här med min äckliga cambridge dringk.. Är inte alls gott idag. Skulle nog inte börjat med vanilj.. För sött så på morgonen... Nu e d ren kur här med i 2 v....

Tack alla för de snlla orden om min sminkning. Jag blev själv jtte nöjd faktiskt. Ska gå till henne efter bröllopet och få en lektion om hur jag ska sminka mig med alla dessa grejorna... Mina tärnor höll på att trilla baklnges...

• Fröken Planera

9:or!!!!???? Det har inget med pannbenet att göra.. Känns mer som ett självmordsförsök!!!

Alvaereva skrev 2008-06-16 09:37:31 följande:
    Fröken Planera skrev 2008-06-16 09:32:45 följande:
    usch, jag önskar er då ingen dunderfylla på era möhippor. mådde illa fortfarande igårkväll efter fredagen. men så har jag inte varit så full någonsin innan.ni andra har nog lite mer innanför pannbenet än vad jag har som beställde in 9:or med ren vodka...
  • Anettan73

Snitte- 5/7-2008 skrev 2008-06-16 09:49:17 följande:

Hej tjejer! Anettan: DET tror jag blir bra! färgade fransar och bryn ser ju så mycket naturligare ut! Jag färgar alltid nu inför sommaren Anja: OK då vill vi se att du håller STENHÅRD diet nu är du sugen på toblerone eller nåt annat hoppas du in här så förbjuder vi dig! Pumpkin: skönt att ni kom hem helskinnande iallfall men usch för bilkö och stenskott, tuuur Anja tipsade dig om att laga runtan så det slapp bli så dyrt Englali: Åh vad bra att du kan utbilda dig inom jobbet! Många frisörer har ju inte intresset och vill inte lära sig mer än det man får via frisörutbildningen.. Bra med sånna salonger som inriktar sig på makeup oxå! MERA SÅNT Det är kanon men MIN frisör hon säger lixom ifrån till sina kunder att "sure" jag KAN sminka men jag gör det inget bra... då ringer hon in mig så jag kan lägga makeup på hennes kunder alva: hehehe OJ då... Kul med en extra möhippa men tråkigt med spyan osv..... Men som sagt, snart har alla glömt det! och jag tror inte att de kommer visa några sånna bilder på bröllopet....
    Jag har bar lite mörkare "prickar" i längst in. Resen av brynen har tagit semester och försvunnit
  • Anettan73

Fröken planera. Detta med rockringen nu... Det gillade jag... Hur eller vad e d för övningar??? Har iofs inte rockat sedan jag var 5.. Men det är värt ett försök

• Snitte- 5/7-2008

pumpkin: jag får kika på underkläderna när jag kommer hem... den här datorn spärrade den sidan haha, kommundatorn vetdu... kan man inte titta på sånt! hehe

• Alvaereva

Fröken Planera skrev 2008-06-16 09:50:11 följande:

9:or!!!!???? Det har inget med pannbenet att göra.. Känns mer som ett självmordsförsök!!!
    hah. ja det var inte ett väl genomtänkt beslut jag tog när jag drack dom direkt men så är jag ju lite halvt knäpp också, hehe
Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.