Vet ni, jag har börjat nojja nu lite på mina väninnor och möhippan...
Jag har börjat bli paranoid för efter missförståndet i förrgår där daniel hade fått uppfattningen (från någon?? nån av hans systrar???) att datum för möhippa redan är bestämt, så var han ju skitirriterad över att HAN ej blivit kontaktad, för han vill ju VETA eftersom han då kommer att få ta hand om barnen!
Men så sa jag det t min toastmistress och hon blev något irriterad på att person??? hade pratat m daniel. Det är tydligen meningen att han inte heller ska veta.
Min toastmistress sa t både mig o daniel att han behöver inte bekymra sig det minsta och inte heller veta (de tror nämligen att jag skulle pressa det ur honom, eller lura honom att avslöja sig *asg* ) utan hon sa t honom att "du behöver inte bekymra dig det minsta, ditt liv kommer inte att påverkas, allt sånt ska ni inte bry er om, det ordnar vi".
Jag har dessutom börjat få för mig att de lurar mig totalt. jag har ju nämligen bara 2 lediga jobbhelger fram t bröllopet typ, och den ena av de helgerna ska vi ha barnkalas.
Så då är det ju bara en möjlig helg kvar!
Jag undrar banne mig om de inte har kontaktat mitt jobb, för jag tyckte det var lite konstigt när en tjej på mitt jobb bad mig jobba sista helgen i maj. Hon tittade lixom inte på mig när hon frågade och vad jag vet så ska hon inte ha ledigt då? men hon skulle visst nåt.
tänk om de lurar mig o jag kommer t jobb, så tar dom mig DÄR... HELT otippat lixom *asg*
Visst är jag hemsk som spekulerar på det här sättet hehe