• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Englali

Tack, ska kika på dom!
    Haha... ja bit ihop du

Natti natti på dig! Själv är jag vaken en stund till, som alltid när älsklingen är på jobb.

• Englali

201 ska vi också ha, men så ska vi bestämma en till är det tänkt.

• Pumpkin

Bah, vi har för många ungkarlar och för få tjejer - någon som vill donera några tjejer till vår bordsplacering?

• Englali
    Pumpkin skrev 2008-06-22 11:23:56 följande:
    Bah, vi har för många ungkarlar och för få tjejer - någon som vill donera några tjejer till vår bordsplacering?
    Jag tror att vi kommer få samma bekymmer... eller om det var åt andra hållet, jag kommer inte ihåg just nu. Men åt ngt håll blir det för många... jo, det är grabbarna. Haha, finns det ngn stans man kan hitta ett gäng singeltjejer som vill gå på bröllop tro??
  • Pumpkin

Man kanske skulle starta en sån förmedlingssajt?

• Englali

Haha kanske det!

Nu ska jag göra mig i ordning. Ska åka in till stan för lite shopping (SÅ ovanligt ) och sen blir det middag på en ny liten italiensk trattoria och efter det Sex and the city filmen. Skön söndag!!

• Pumpkin

Gör så

Här ska vi fira Lasses födelsedag, omarrangera bordsplaceringen (igen! ), skriva klart gästpresentationerna och evenutellt gå ut och käka ikväll.

• Anja 19 juli 2008

Här hade vi oxå en jättemysig midsommar, men jag gick så klart upp ALLT jag gått ner 2,5 kg, bara på en dags ätande (vätska jag vet) så idag är det pulver igen...

Nu ska jag inte göra några avbrott, blir bara så jä..la dumt. Ivan fyller år på tisdag och jag ska baka tårtor och sånt, f..n så jobbigt jag tycker att detta är.

Jaja...

vi firade här hemma. Daniel slavade i köket som vanligt, och jag låg på soffan, haha... Hemskt va, men jag kan inte hjälpa det.

Han är så duktig och organiserad så han gör det ändå mkt bättre än jag (eller alltså jag gör det ju lika bra om jag är tvungen men nu är jag ju inte det.) Min syrra hjälpte honom duka av borden iallafall, medan jag låg o klagade om hur mätt jag var.

Vi var 6 vuxna och 6 barn. Fler hade inte fått plats hos oss typ... Såklart regnade det ju så vi kunde inte sitta ute. Är väl tradition på midsommar känns det som.

Maten var underbar, vin, öl, champagne o jordgubbar och en MASSA godis. Tror vi hade 3 kg smågodis typ. Läskigt sötmättade var vi iallafall...

Det blev en mkt lugn midsommar, alla hade barn utom en tjej som hade hund och skulle åka iväg till blekinge på kvällen så det blev en ganska tidig kväll. Jag ohc älsklingen avslutade kvällen framför tv:n och hade lite trevligt på tu man hand.

har blivit mkt sånt denna helgen. Har varit en riktig myshelg. Igår var det bara lek m barnen och hyra film och sitta och mysa framför tv:n och annat, sen grillade vi coh hade supermysigt. Mycket korsordslösning har det blivit oxå och läsande för min del.

Läste en bok i helgen, så jä..la bra, rekommenderas varmt:
    Brunstkalenderna av Emma, nånting...

Såååå bra, en riktig mysbok om relationer och annat... Åååhhh sååååå bra!!!

Så, en helg helt utan bröllopstema för oss, jag har inte gjort ett skit...

Nu har jag lite panik för jag går ju på mitt 100%-iga schema from denna veckan, jag har inte hunnit NÅNTINT känns det som. Har ju TUSEN saker kvar!!!

Gulp!

• Anja 19 juli 2008

Alva

shit så härligt det låter trots små missöden! Nu är ni gifta på ALLA vis

Längtar verklgien efter att få se lite bilder!!!

• Englali

Pumpkin: Mysigt, lite middag är alltid trevligt!!

Anja: Låter som ni också haft en toppenhelg! Nu jäklar ska vi peppa dig ang. din CB-diet! Du kommer greja det kanon!

Vi har inte heller pysslat ett endaste dugg med bröllopet i helgen. Vi har sagt att vi borde och framförallt TÄNKT att vi borde göra det men nada... ingenting. Har en lååång lista nerskriven på allt som behöver göras men shit vad jag/vi inte orkar ta tag i det just nu... vi har ju iofs lite längre tid på oss än er, men iaf.

Just nu snurrar flytten i huvudet. Har inte packat något där heller... jag är för SLÖ alltså!!

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.