Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
Snitte- 5/7-2008 skrev 2008-04-13 11:20:04 följande:
Snitte- 5/7-2008 skrev 2008-04-13 11:20:04 följande:
KKC - Jättefina kort! Ringarna också, väldigt originella!
Nu har jag bakat en dubbel sats med wienerbullar, kanelbullarna tar jag i morgon eller på tisdag. Har även satt igång en älgstek och bjudit hit svärmor på middag. Sambon var ner och snodde tre ägg av henne så vi får väl betala med middag. Har även kört en tvättmaskin och ska köra en till och nu måste jag ställa mig och handdiska efter baket, det går inte att köra bunkar i vår maskin... Sen får det vara nog med hushållsarbete!
Alltså, strumpor är verkligen en förbrukningsvara här hemma! Nu när jag hängde tvätten hittade jag 7 strumpor utan maka och det vara bara den mörka tvätten! Kör en rosa/röd maskin nu och jag slår vad om att det finns lika många rosa strumpor utan maka!
Fröken Planera skrev 2008-04-13 14:49:29 följande:
Söndag = vilodag? Skulle inte tro det!
Nu vill jag ha vår/sommar så man kan hänga tvätten utomhus! Det ryms ju inget på den lilla tvättställningen vi har inne och tumlaren vill jag bara använda till handdukar o dyl.
Jag lider så med Englas och Pernillas familjer, men "skönt" ändå att de får veta vad som hänt. Kan inte tänka mig något värre än att leva i ovisshet, att gå och hoppas på ett mirakel.
Alltså, den här 42-åringen och hans förflutna, ett av övergreppen skedde i samhället där jag gick gymnasiet och nu jobbar. Jag tror tom att jag känner tjejen (vi kom från samma by) som blev utsatt den gången, jag hörde lösa rykten om att hon blivit våldtagen men fick aldrig veta säkert, men det stämmer in på årtalet.
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-13 22:14:19 följande: