Gomorgon från ett ganska blött skåne
Fröken Planera
Nix pix fick ej tillbaka min kilometerlånga text... suck
Såååå störigt... Hade berättat om vår dag på stan, om Annes ring FÖR DET ÄR JU DEN RINGEN JAG HAR TJATAT MIG VARM OM SÅ JAG ÄR SÅÅÅÅ NÖJD MED ANNE hehe
och sedan var det något annat jag engagerade mig i att prata om, som jag inte ens minns, så det var säkert SKIIIITVIKTIGT
Hedebris
Jag känner igen det där... Vi hade ju ALLA pengar från början, men har tvingats nalla på bröllopskontot hur mkt som helst. Så jobbigt! Så nu ligger vi oxå back med typ 25.000. Vår lokalhyra för två salar på AF-borgen + salong med bar är på 9.000 och sedan är varje kuvert på ca 450, vi är 97 personer. Så jag ivll inte ens räkna på det riktigt. Sen ska vi även ha vickning och på spriten har vi räknat minst 8.000, blir nog mer troligt 10.000.
Usch! Pengar är alltid ett jä...la meck...
Pärlplattan
Så härligt det låter (ja inte mensvärk då alltså) men att ha en heldag sådär, bara på tu man hand (minns inte ens när vi hade det!!!).
Idag jobbar Daniel. Alice har sovit över hos Daniels bror och kommer hem senare idag, Emil åkte med Daniel för att sova över hos min mamma och gå på badhuset osv. Så det är bara jag och Ivan, den lille sötnosen.
Just nu sitter jag o väntar på frukost. Min syrra ska komma hit m nybakade frallor och äta frulle med oss. mysigt
SEdan ska vi ta en promenad, gå o handla middag o lördagsgodis. Lördagar är verkligen mysiga