Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
Fröken Planera: Kanske... Men det var ändå ett halvår sen vi pratades vid. Nåja, lika bra att släppa det där.
Fröken Planera: Kanske... Men det var ändå ett halvår sen vi pratades vid. Nåja, lika bra att släppa det där.
Jättefin klänning Fröken Planera!
Englali: Förstår precis hur du menar, det är den nonchalanta stilen jag kört med de senaste månaderna
Det kommer att gå superbra imorgon ska du se!
Anja: Fast bara för att man pratat i telefon för ett halvår sen och sagt att man såklart ska kommer på bröllopet, så borde han också inse att när man inte pratat ett dugg sen dess - inte ens ringt och sagt god jul & gott nytt år - så ringer man när man får en bröllopsinbjudan från sin dotter. Om så bara för att säga TACK! Hans fru borde ju fatta det också, hon är ju åtminstone kvinna! Grr!
Du, jag förstår att du inte vill massera hans fötter när det blir sådär, jag blir också jätteANTI i såna där situationer.
Mmmums!
Ja den vill vi inte förstöra. Hmm, helt klart ett dilemma det där.
Ja han är en riktig jäkla läckerbit alltså!
Nu ska jag sova. Godnatt tjejer!
Godmorgon!
Här har vi precis vaknat efter en riktigt god natts sömn, har sovit som en klubbad säl! Snart ska vi väl kliva upp och börja göra oss i ordning för att åka till guldsmeden, ska bli så spännande Men först ska jag nog ta mig en liten bit av kladdkakan, den blev ju så god!
Anja: Här är Henke www.stureplan.se/articles/2744/images/article_image_282c7dd611c24fd9.jpg.
Björn Borg?! Hur fasiken får du till det?
Boris Becker är ganska OK
Låter skumt det där med betalningarna till CSN, att de skulle höja mitt i helt plötsligt. Ring till dem på måndag och fråga vad det beror på, det skulle jag ha gjort. Förresten, har alla betalningar hädanefter höjts? Annars kanske det bara är dröjsmålsränta?
Coolt, det här hade jag ingen aning om: www.expressen.se/1.349339
Han är en av världens vackraste människor
Låter skumt det där... Så du har pratat med dem en gång redan?
Jag kan komma på ett antal som får mig att dreggla lite extra