• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anettan73
    furillen skrev 2008-07-02 21:22:01 följande:
    Anettan73 skrev 2008-07-02 08:26:14 följande:
    ojdå... mitt meddelande där uppe skulle ju va med citat? förstår inte var det försvann. det var alltså till dig anettan. men det kanske inte var såna du menade?kan det vara såna här du menar kanske?www.bodhi.se/catdetail.aspjag ska köra på såna!
    Det ville inte komma upp något från länken .-(
  • Pumpkin

Åååh gud i himmel, äntligen är sista tårtbottnen i ugnen! Äntligen kan jag börja göra mig i ordning för sängen! Hallelulja!

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!
    Här har vi fortfarande inget internet.. syrran är här och tog med sitt mobila

Min hästoch vagn häst har blitt sjuk så vi har fått problem har ringt hela dagen och hoppas på positivt besked imorrn

Som sagt nu är det verkligen snaaaart Usch är orolig för Magnus, han börjar bli sjuk... inte kul om han är hängig på bröllopsdagen... OCH IDAG KOM ÄNTLIGEN SECRET BOX BILDERNA! hurra! jag är JÄTTE nöjd!

• Snitte- 5/7-2008

duktig du är pumpkin som bakar! skulle jag aldrig palla att baka bröllopstårtan... har betalat den idag, känns sååå skönt!

• Pumpkin

Snitte: Tro mig, jag skulle ALDRIG göra om det

Kul att du är nöjd med bilderna! Hade varit spännande att se en bild eller två Men det är ju svårt när ni inte har internet förstås...

Hoppas att både Magnus och hästen piggnar på sig, eller att ni åtminstone får tag i en annan häst!

• Snitte- 5/7-2008

Ojdå... det var rätt mycket jobb va? kommer det bli bra då? så du blir nöjd menar jag?

Absolut, får lägga in någon bild här sen.. fotade dem med mobilen.

Ja Hästen måste nog avlivas... men Magnus hoppas vi blir bättre snart... han behövde nog bara en massa sömn... så jag hoppas han vaknar och är pigg imorrn hur är nerverna hos er?

• Snitte- 5/7-2008

jadå det blir du allt!

Imorgon hoppas jag hinna sola också, alla andra är ute och solar nu på dagarna mea hinner lixom inte med det...

Imorrn ska jag vaxa benen också... shit ad nervöst... har ju aldrig gjort det...

• Pumpkin

Jag ska också sola imorgon, sista solarieomgången för den här gången

Det går säkert bra med vaxningen ska du se.

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.