Hello
tittar in lite snabbt... bolibompa nu ju
hehe
har haft en hysterisk dag. Blev inte alls bara jag och Ivan, vid elva kom storasyster hem, suck...
Ärligt talat. Två barn i den åldern tillsammans kan bara resultera i kaos.
Lite av sakerna de passat på att göra så fort jag vänder ryggen till (observera att de skrattar hysteriskt HUR arg jag än blir, då tittar de på varann, sen asgarvar de, alltså jag är arg så blodådrorna bultar och vrålar som en vanisinnig men inte f..n bryr dom sig, just när de är TILLSAMMANS, en och en är de lugna små lamm!!!)
Iallafall...
* Kladdat ner en hel vägg m godis och choklad (gick inte bort hur jag än torkade kan jag informera om)
* Klätt av sig nakna och sprungit ut på baksidan och skrikit så att man skäms ögona ur sig
* Alice visade snippan för min toastimstress föräldrar när jag vände ryggen till, då de kom in lite snabbt för att hennes föräldrar var så nyfikna på radhuset, suck...
* Översvämmat badrummet
*Hoppat upp på bordet och kastat sig ända till soffan så fort jag vänder ryggen till. Har fått flytta bordet till köket nu! Spelar INGEN roll vad jag gör. Tro mig, min SYSTER blir livrädd för mig när jag blir arg, men ungarna skiter TOTALT i vilket!
I övrigt har dom sprungit mig om benen, varit allmänt skrikiga, skrattat åt allt man säger åt dem, flamsat, tramsat, trissat osv...
jag har GRÅTIT... fattar ni. Jag är helt slut! vet knappt var jag ska bli av.
HUR ÄR DET MÖJLIGT ATT BÅDA TVÅ ÄR SÅÅÅ LÄTTA ATT HA ATT GÖRA MED PÅ EGEN HAND, MEN TILLSAMMANS BLIR DE TVÅ MONSTER!! PÅ ALLVAR, DE BLIR SOM GALNA!!!
Suck...
Iallfall här blev det potatis och kasslergratäng på 5 dl VISPGRÄDDE, fniss... mycket gott!
Sedan tycker jag inte alls man är galen om man beställer godis för över 1000 spänn...
Vi ska ha rosa och vita almondjordans (mandel/choklad dragéer) i små cellofanknyten omknutna m silversnöre.(eller rosa organzaband)...
Man kan ju även i de små askarna ha såna där röda gelehjärtan m socker på. de är gulliga Har själv funderat på dem då de är billiga o finns på lösvikt