har massa info till festhäfte!!!
Tänkte va lite bussig av mig att dela med mig av allt kul ja har samlat på mig att ha i ett festhäfte.Så om någon vill ha, ge mig eran mail så skickar jag.De är för mycket att sätta in här på bröllopstorget.
Tänkte va lite bussig av mig att dela med mig av allt kul ja har samlat på mig att ha i ett festhäfte.Så om någon vill ha, ge mig eran mail så skickar jag.De är för mycket att sätta in här på bröllopstorget.
ME TO please!!!
Lenarydstrom@hotmail.com
Tack pa forahand
tar gärna emot tips jag med :)
michellin26@hotmail.com
Sååååå alla brudar nu har jag fixat de, trode inte så många ville ha lite extra info. Så gjorde en blogg med all text ja hade i mailet.....så ni behöver inte skriva in eranmail länge!!!
festhafte.blogg.se/
Sååååå alla brudar nu har jag fixat de, trode inte så många ville ha lite extra info. Så gjorde en blogg med all text ja hade i mailet.....så ni behöver inte skriva in eranmail länge!!!
festhafte.blogg.se/
festhafte.blogg.se/
festhafte.blogg.se/
Åh vilket hästjobb!
Toppen, tusen tack!
Gifter mig om en månad och har inte på långa vägar klart festprogramet så maila mig gärna massor av tips sofia_roos76@hotmail.com Tack!!!
Såg inte
Tack va bra!