• Miss Blue

    När brukar man bli "hippad"???

    När har ni blivit hippade? Hur långt/kort innan bröllopet??

    Jag vet att mina tärnor satt igång nåt för brorsan skvallrade om att de ringt hans tjej..he he
    Så de verkar börja planera iallafall
    Men det blir nog längre fram, vi gifter oss ju i augusti

  • Svar på tråden När brukar man bli "hippad"???
  • trassel

    Jag gifter mig 10 maj och gissar på att min hippa blir till helgen, har kört lite uteslutningslutningsmetoden och det är denna helgen eller helgen innan bröllopet å det tycker å tror jag är för tätt inpå..

  • Miss Blue

    Spännande!


    trassel skrev 2008-04-10 15:19:26 följande:
    Jag gifter mig 10 maj och gissar på att min hippa blir till helgen, har kört lite uteslutningslutningsmetoden och det är denna helgen eller helgen innan bröllopet å det tycker å tror jag är för tätt inpå..
  • pallesj

    Tror mina vänner har börjat planera nåt men inte när, hmm vill gärna veta det kontrollfreak som man är, en vän till mig hade skrivit VD KUL ´på sin msn men ville inte säga tilll mig just nu vad det va hmmm så de planerar nog nåt me´n vet inte när dock Suck

  • cellabella

    Jag har också tänkt på det, för tänk om jag blir hippad samma dag som sambon! Då har vi ju ingen barnvakt, det vore ju inte så smart.

  • FruRålin080808

    Bättre att inget veta...Hoppas att de glömmer bort det;)...
    Vi hade möhippa för syrran säkert 1 månad innan bröllopet...

  • Waersta

    Jag är lika som du!

    läs mitt blogg inlägg om hippan. beas-blogg.johan-persson.se


    pallesj skrev 2008-04-10 15:22:01 följande:
    Tror mina vänner har börjat planera nåt men inte när, hmm vill gärna veta det kontrollfreak som man är, en vän till mig hade skrivit VD KUL ´på sin msn men ville inte säga tilll mig just nu vad det va hmmm så de planerar nog nåt me´n vet inte när dock Suck
  • FruRålin080808

    Förhoppningsvis pratar de väl ihop sig...


    cellabella skrev 2008-04-10 15:23:30 följande:
    Jag har också tänkt på det, för tänk om jag blir hippad samma dag som sambon! Då har vi ju ingen barnvakt, det vore ju inte så smart.
  • pallesj

    Har också tänkt det att man kanske har planerat in annat den dagen, hmmm Mina systrar o min mor tog ut mig en hel dag förra v men det var bara en mysig shoppingdag o god middag så jag var hemma tidigt på kvällen.
    Vill nog iaf veta vilken helg mina vänner har tänkt sig så jag inte har annat, ska ju ha en planerad möhippa med mina fd arbetskamrater (mest för att vi ska ut o dansa o träffas) så det inte blir samma Jobbigt då ju


    Waersta skrev 2008-04-10 15:24:27 följande:
    Jag är lika som du!läs mitt blogg inlägg om hippan. beas-blogg.johan-persson.se
  • Waersta

    Jag vet, det är sjukt jobbigt, men jag hoppas att de glor i min almanacka så de ser när jag verkligen INTE kan.


    pallesj skrev 2008-04-10 15:28:40 följande:
    Har också tänkt det att man kanske har planerat in annat den dagen, hmmm Mina systrar o min mor tog ut mig en hel dag förra v men det var bara en mysig shoppingdag o god middag så jag var hemma tidigt på kvällen. Vill nog iaf veta vilken helg mina vänner har tänkt sig så jag inte har annat, ska ju ha en planerad möhippa med mina fd arbetskamrater (mest för att vi ska ut o dansa o träffas) så det inte blir samma Jobbigt då ju
  • pallesj

    Nu e d ju ingen som kan glo i min men får la lägga ut hintar till de om när jag kan o vill hihi. Vet ju inte säkert att de planerar men tror nog inte de missat att hippa mig haha. Beror ju på vad de ska hitta på med, inte kul om de typ planerar bad o man rider tampaxkamelen tex


    Waersta skrev 2008-04-10 15:30:10 följande:
    Jag vet, det är sjukt jobbigt, men jag hoppas att de glor i min almanacka så de ser när jag verkligen INTE kan.
Svar på tråden När brukar man bli "hippad"???