• FruRålin080808

När brukar man bli "hippad"???

Bättre att inget veta...Hoppas att de glömmer bort det;)...
    Vi hade möhippa för syrran säkert 1 månad innan bröllopet...

• FruRålin080808

Förhoppningsvis pratar de väl ihop sig...

cellabella skrev 2008-04-10 15:23:30 följande:
    Jag har också tänkt på det, för tänk om jag blir hippad samma dag som sambon! Då har vi ju ingen barnvakt, det vore ju inte så smart.
  • FruRålin080808

Försök bara att njuta...ni kan ändå inte kontrollera när de dyker upp=) Har ni barn så kollar de säkert med er blivande att det är ok...Tänk vasd skönt att släppa kontrollen lite...
    Jag hade varit väldigt förväntansfull om någon skickat mig en massa mystiska saker...Kul idé=)

brud 070607 skrev 2008-04-10 21:53:26 följande:

Här har ni ett till kontrollfreak! Jag gifter mig den 7 juni. Jag har fått en mystiskt vykort hem i brevlådan och till jobbet har jag fått skickat (utan avsändare) en massageolja (förra veckan) och en svart ögonmask (denna vecka). Det kan bli kinky!! Trodde att jag var en avspänd spontan person som gillar överraskningar, men nu börjar jag tvivla på det. Jag tycker det är jättejobbigt och det stör mig att jag inte vet vad de har i görningen. :D
    Gör inte som min syster och bjud in till tjejfest samma helg som vi tänkt "kidnappa" henne...Hon kände något på sig och var ju nära att förstöra allt...Det ligger en hel del planerande bakom en möhippa...=)
    Njut av att någon annan planerat allt för en dag;)
Svar på tråden När brukar man bli "hippad"???