Juni 2008 Del 4
Monken! Hur många dagar är det kvar exakt för oss?
Du har ju alltid superkoll
Monken! Hur många dagar är det kvar exakt för oss?
Du har ju alltid superkoll
Jag känner mig inte helt klar men NÅT. Jag har så många projekt på gång...så det har blivit alldeles för mycket...Jag har släppt på alla krav jag hade på bröllopet först...För det är ju inte roligt om bröllopsplaneringen blir ångestfylld....Men nu är det som sagt inte så långt kvar...och jag längtar som f-n
Jag tänkte oxå att vi skulle ha trumpet volontary som ingång....men har inte hunnit prata med kantorn. Låter det bra på orgel?
nä, inget blir riktigt som det är på bilderna....min bukett kommer bestå av 3 olika sorters cremefärgade och vita rosor, och tårtan....uj uj uj, vilket kontverk det kommer bli...jag designade den helt själv med lite hjälp av konditorn...Har ni beställt tårta och blommor?
vi beställde en tårta till 80 pers. så det blir en 4 våningstårta. Med massor av rosor som sitter i klungor lite överallt. rosorna kommer att vara vita, och endel cremefärgade, med en stänk av silver.Rosbladen kommer antikguld-färgade.
Och så guldpärlor som ett pärlhalsband längs kanten på varje tårtdel, om ni förstår.
Själva tårtan i grunden är vit.
Fin! vilken smak?
ja, jag tror det blir bra, o så har jag ju fått in hela färgtemat lite svårt att beskriva såhär dock
För oss blir det chokladmousse, vaniljcreme, och jordgubb. Inte så avancerat, men någonting som faller de flesta i smaken och som känns väl igen. Tror det kan fungera.
Monken: vad ska ni ha för tårta då?
Brudar, när ska ni sy in era klänningar, eller har ni redan gjort det?
?
Men Monken; hjälp vad tidigt, eller kanske går du dit flera gånger och tar mått? för det är ju lätt att gå upp eller ner lite i vikt på så många månader.
Lilla Puh78:Jag tänkte också att jag skulle fixa min klänning så sent som möjligt...för jag har ju också samma förhoppning som dig
Monken: det är verkligen ingen fart i vår 7 juni-tråd!!!