Inlägg från: Monken |Visa alla inlägg
  • Monken

Juni 2008 Del 4

Jag har köpt Armanis "Diamonds" och tycker såå bra om den!!

trixie, vad blev det för blommor?

M2b har sin svensexa ikväll. Det var såå kul när han blev kidnappad. Vi var bjudna på middag till ett par vänner till oss. Trodde han ja... När vi kom fram till den kommer en skåpbil körandes i full fart och så kommer alla grabbarna fram. Det var så kul att se hans min. Han hade verkligen inte anat någonting alls. Tihi!!

Jag har just kommit hem och Mannen är såklart inte hemma. Antar att han kommer att ramla in om tidigast ett par timmar...

• Monken

De var ganska snälla mot honom. Han fick ta på sig en fluffig vit kanindräkt, men behövde inte hålla på att sälja saker eller så. De åkte helt enkelt in till Gröna Lund och spelade 5-kamp, sen hade de ordnat whiskyprovning och middag på ett ställe i stan. Det blev dock Mycket alkohol för älskling och han var rätt sliten när han kom hem

• Monken

trixie, vad kul! Både att han tyckte slipsen var fin och med presenten och vikten!!

Jag har precis fört över alla pengarna till värdshsuet vi ska ha bröllopsfesten på... det är lite lätt läskigt att betala en massa pangar sådär via nätet!

• Monken

Jag tror att ju närmare bröllopet vi kommer desto större förbränning har vi i kroppen... Kommer nog att minska i omfång av bara farten

Vad jobbigt att vänta på att cateringen ska höra av sig!

• Monken

Jag har en sjal som jag kommer att behöva senare under kvällen. I kyrkan kommer jag inte att ha något och inte heller på trappan om det inte är sol.

En stor tröst om det inte skulle bli sol är ju att fotona blir så mycket bättre i mulet väder!

• Monken

*s* Håller med... nervositeten kommer nog att hålla mig varm om det skulle bli svalt eller så...

Idag börjar jag min semester!!! Wohoo!! Ska vara ledig 1 vecka före bröllopet och 1 vecka efter. Typ. 9 dagar kvar...

Jag blev hippad av mina kollegor igår! Det var såå mysigt! Jag och en till som ska gifta sig fick varsin chokladmassage och sen gick vi ut och åt allihopa. Det var jättemysigt och alldeles lagom!!

• Monken

Ja, jag har fått en hel ny koloni med fjärilar i magen nu när det är så några dagar kvar. Det ska bli så mysigt att gifta sig!!!!

• Monken

Lysande!!

anirac1 skrev 2008-05-29 17:41:43 följande:
    vi rymmer hemifrån i helgen och m2b slipper svensexan - tror han ja -hehe
  • Monken

Vad kul!! Jag ser fram emot att höra om allt!!

• Monken

BlivandeFruJohansson, vad skönt att det blev så bra med cateringen!!!

Trixie, visst blir man lite rörd att ens vänner fixar och donar och, som sagt, lägger ner en del pengar!

Jag provade min klänning igårkväll igen och jag vill verkligen gå ner något Kg till för att det ska kännas helt bekvämt!! Jag har 8 dagar på mig, men det är så lite som behövs att jag tror att det kommer att gå bra!

Svar på tråden Juni 2008 Del 4