Juni 2008 Del 4
Spännande, hmmm Beräätta sen hur det blir och vad!!!
Spännande, hmmm Beräätta sen hur det blir och vad!!!
MMM känner igen det där hihi Vill gärna veta iaf när de bestämmer att hitta på nåt och gärna vad o kanske tom få vara med o bestämma nåt hihi
Hör la till att man ska vara nervös för sin möhippa, men är man kontrollfreak som jag så är man Brukar vara jag som ordnar allt eller iaf är med o ordnar, får la se vad o om mina vänner fixar nåt hihi. Förhoppningsvis känner vännerna oss så de inte gör nåt vi inte tycker om vill ju ha en bra möhippa att minnas på ett bra sett,
Fick hem de papprena förra vickan ok det är ok att vi får gifta oss med varandra Yippie hihi. Nu är det bara att kolla riktigt till frisyr o småpyssla. Ringen kommer beställas här i dagarna hoppas jag,
Japp, blir som säkert många andra Takidas Curly sue Sälv då?? Bestämt nån speciell valslåt?
Bra tips om skorna hihi Ja man får la börja gå eller ja sitta in de lite så de är sköna att ha på sig hela dagen o kvällen, annars blir det att ha med sig ombyte-skor gympadojor eller nåt haha
Nä nu närmar det sig snabbt hihi 65 dagar kvar, hmmm Men vad roa sig med så länge, allt e ju klart. Fick ett tips i en annan tråd idag om text på psalm till blomstertids melodin som passade bättre till bröllop
Hmm ja det kanske är en idé att börja sola lite så man inte är jätte blek på stora dagen
Här är en text som man kan ha till blomstertid;
( text: Christina Lövestam)
På bröllopsdagen ber vi till dig som kärlek är. Du lever mitt ibland oss i glädjen nu och här. Vi prisar dig som skapar och känner allt som sker.Förnyare av livet, till dig, vår Gud, vi ber.
Om kärlek som får djupna, förlåta och förstå, om kärlek genom dagar då mörkret skall förgå, om goda, ljusa dagar då lyckan vänligt ler, om trohet i vår kärlek, till dig, vår Gud, vi ber.
Om kärlek och gemenskap som rymd och frihet bär, om möjlighet att växa till dem vi innerst är, om hem där barn och vänner oss band i livet ger, om glädjen i vår kärlek, till dig, vår Gud, vi ber.
Om kärlek stark som döden och liv som föder liv, om aktning för varandra och nya perspektiv, om ömhet från ditt hjärta som allt med kärlek ser, om godhet i vår kärlek, till dig, vår Gud, vi ber
Lilla Puh78 skrev 2008-04-16 20:01:10 följande:
64 dagar kvar för min del, 64 låååååååånga dagar som jag inte vet hur jag ska fylla med nåt som hör till bröllopet haha.