Inlägg från: Bellanote |Visa alla inlägg
  • Bellanote

Juni 2008 Del 4

jag måste hämta mina skor har dem hos mamma så kag kan sitt ain dem

var hos floristen idag och fick pris uppgifter och bokade in det. blir en så vacker bukett får ge 600-700 för dne är orkideer och gerbera i den. kolla in carin1983 om ni är nyfikna för det är hennes bild jag går efter. sen får jag ge 12 kr st för extra gerbera till bords dekoration med.. inte så farligt tycker jag. blir några enkla rosor med. ska ringa veckan innan hur många jag ska ha.

blivande åh skönt att ha lokalen fixad.. måste med åka och kolla i våran vilket porslin som finns och hur vi ska ha borden och det. det närmar sig ju..

• Bellanote

vårt OSA är om 10 dagar med och det är 40 pers som inte svarat ännu.. många som frågar om klädkoden men de har inte osat ännnu.. vet inte hur jag ska göra!! tycker det är dålig stil. inte ens mormor eller farmor och farfar har svarat ännu.

• Bellanote

jag kör sån hand kräm som stärker naglarna med och det funkar jätte bra på mig, jag är så dålig påatt komma ihåg att ta tabletter nämligen..

• Bellanote

jag vet inte om jag kan ha någon bh undet min för den är så låg i ryggen där bak.

• Bellanote

nej det finns, men inte i min stl.. finns la svin dyr men vill inte lägg aut över 400 kr p åen som jag kanske bara kommer använda 1 gång.

• Bellanote

Ja det ska bli spännande. måste in till kontoret imorgon och lägga in om ledighet där vid bröllopet. tar tors-mån så får man vila upp sig en dag med efter..

• Bellanote

ja dt eär ju jätte romantiskt. vi fick u jul klapp limousine färd av blivande svärfar.. och det är nästan en mil mellan så det kommer bli lyxigt värre

• Bellanote

Vi ska inte ha favours alls.

var inne i en annan blommaffär och kollade priser på "min bukett" vad de skulle ha och de ville ha 1500 för brud, tärn näpp och brudgum tycker det var lite dyrt då jag fick det första priset där jag så klart bokat.

Brudbukett 800, Tärn 100, näpp 50, brudgum 25 + marskalk 25 så det blir 1000 kr på det andra stället max, min bukett kunde ev gå på 700 med men ej över 800.

• Bellanote

ja surt att alla msåte vänta in i sista minuten. är likadant är.. är 29 som inte hört av sig ännu..

• Bellanote

Kan uppdaetra med att det är 21 som inte hört av sig ännu, 8 har anmält sig ikväll.. så får hoppas de börjar höra av sig nu.. 6 stycken till vet jag kommer typ syskon och familj. men sen är det 14 st som jag inte vet som man inte träffar så ofta typ gamla grannar och vänner..

Svar på tråden Juni 2008 Del 4