Juni 2008 Del 4
Vi ska också ha den psalmen om vi får, det var något med rättigheterna som organisten skulle kolla upp...
Nu är tårtan äntligen beställd. Eller bokad ska jag kanske säga, för det är inte bestämt ännu vad den ska innehålla. Åhhh vad svårt. Jag får välja "vad som helst". Men det finns ju så mycket gott! Några tips?
Förresten, jag håller på att bleka tänderna i denna sekund. Är jättenervös men inbillar mig att de redan är vitare!
Åhh tjejer mina tänder blev SÅ fina! Varför har jag inte gjort detta förut? Har ju gått runt och haft komplex för dem så länge. Har egentligen ganska fina jämna tänder men de hade blivit så fula i färgen... inte nu längre! Nu är de vita, inte onaturligt kritvita utan de ser så där fräscha ut... underbart!
Köpte en tandblekningspenna härifrån www.brilliantsmiles.net/sweden/index.html och ikväll har jag gjort intensivkuren där man penslar var 10:e minut under 1-2 timmar. Betalade 399 kr plus 50 i frakt. Det tog lång tid för den att komma så jag tänkte nästan maila och skälla på dem, men så kom paketet i brevlådan idag.
Hihi vad glad jag är! Verkar kanske fånigt men ni vet hur det är när man går runt med nåt litet dumt komplex som gör en osäker emellanåt... vad skönt att slippa det nu.
Lilla Puh78 skrev 2008-04-19 13:48:45 följande:
Idag är vårt OSA-datum! Flera svar har trillat in i sista minuten men vi saknar svar från fyra personer (två par). Får väl påminna dem om de inte hör av sig under kvällen eller imorgon under dagen. Inte för att det är så vansinnigt bråttom egentligen men det är ju flera saker som hänger lite i luften nu innan man vet exakt vilka som kommer, som jag är sugen på att ta tag i...
pallesj,
Låter smart att inte chansa med tänderna. En putsning gör ju att de genast känns fräscha och det räcker ju så länge man inte har hemskt missfärgade tänder.
Bara ett par kvar nu som inte har OSA:t... det tar sig. Tror att jag ska beställa våra såpbubblor idag, av någon anledning har jag hängt upp mig på den detaljen och stressat över att jag inte ska hinna dekorera dem eller att de inte ska hinna komma alls, så det är väl lika bra att bara få det gjort tänker jag.
Monken, kanske bäst att ringa? Jag fick inget svar på mitt mail men när jag ringde så fick jag veta direkt och det lät till och med som om det hade varit klart ett tag... men det är trist att man ska behöva tjata, drog mig länge för att ringa dem.