Inlägg från: BlivandeFruJohansson |Visa alla inlägg
  • BlivandeFruJohansson

Juni 2008 Del 4

Ja bli behå lös, så en kostnad mindre Mellan olika sakerna åker vi i mina föräldrars cab Så behöver inte betala nått där me Men allt annat kostar typ De e fortfarande inte alla som har osat än Sitter & klurar på festhäftet nu, ska skriva en liten rad om alla. Svårt när man inte känner alla riktigt..

• BlivandeFruJohansson

Tycker de kommer upp ganska mycke saker som man inte räknat me Men de ska väl lösa sig på nått sätt Har fortfarande inte hört nått frn kyrkan Har mailat dom ikväll och får ja inge svar snart terroriserar ja dom via telefon!! Nån som har köpt nått till bröllopet el fixat nått roligt? Nu är de lugna gatan här. Bara grejor till huset som köps in.. Måste börja kolla va ja har jvar, tror inte de är så mycke.. Men kommer säkert ha en del sista veckan att göra!

• BlivandeFruJohansson

Testade nu att ringa pastoratet men dom har stängt! Bara öppet mån, ons, tors & fre till kl.12 SKulle jobba där, smörtider Men mailade dom för 3:e gången, hoppas nu på svar! Har snart inhandlat allt snacks som vi ska ha på festen Bara godis kvar, men de ska Mamma fixa (jobbar på Cloetta-Fazer ) Sen ska vi köpa annat med, men köper de ganska nära för att de ska hålla sig fräscht!

• BlivandeFruJohansson

Vi åker på Finlandskryssning några dagar efter, ska bli så mysigt! Har snart skrivit färdigt presentationen om alla. Men har ju inte fått svar av alla än och nu är de ju bara 6 dagar kvar Kan ju inte heller fixa klart bordaplaceringen, men antar att 2 kommer och 1 inte. Stämmer de är den klar

• BlivandeFruJohansson

OJ, vi har bara 3 iallafall och då är ändå 2 st ett par!

• BlivandeFruJohansson
    pallesj skrev 2008-04-24 19:30:48 följande:
    Nu har jag inte vart inne här o skrivit på ett tag så kände att jag måste iaf säga hej. Legat lite lågt med allt ett tag
    De har vi me gjort, ganska skönt att tänka på annat. Iallafall försöka tänka på annat
  • BlivandeFruJohansson

Vi ska bo hemma, men har tänkt att köpa nya lakan och påslakan. Kanske ha några blommor i sovrummet. Iallafall göra de lite mysigare

• BlivandeFruJohansson
    Bellanote skrev 2008-04-25 17:36:01 följande:
    64 dagar kvar för mig.. till den 28 juni
    Vi har me 64 dagar kvar!! Snart står vi där framme
  • BlivandeFruJohansson

Vår tårta ska va i 2 våningar i "vit" marsipan. Ovanpå ska det vara lite rosblad & rosor på. Bladen & rosorna kommer börjar på den övre delen och kommer sedan att fortsätta att "växa" ner på den nedre.. Dom ska även stänka på lite skimmer på så tårtan glänser lite
    Det kommer vara jordgubbsmousse på de ena lagret & på de andra ska de vara jordgubbsmousse med chokladcrips i *MUMS*

• BlivandeFruJohansson

Vis ka hämta våra ringar i MORRON!!!!! Är så spänd på att få se dom!! Längtar massor. Hoppas dom sitter bra me.

Svar på tråden Juni 2008 Del 4