Nu har jag blivit hippad. Hade riktigt kul, nästan hela tiden. Om man bortser från att jag hade världens fulaste klänning som inte andades ett dugg i värmen så blev det genast mycket bättre. Vi åt champangefrukost, jag fick göra brazze-vax, magdans, vi åt picknick i en park, jag fick sminkning inför kvällen, sen åt vi middag hos en kompis, sjöng lite singstar och spelade gitarr-hero (eller hur det stavas) och sen gick vi ut. Men det blev inte så sent, hade ändå varit vaken sen tiiidig morgon. Lite skönt att ha det avklarat, nu kan jag ju planera upp resten av helgerna och veta att det inte blir ngt bus när jag verkligen behöver jobba med bröllopet.
Har stannat upp helt, måste sätta mig med festprogram, bordsplacering osv. Mindre än 4 veckor kvar nu. Men hittar inte motivation eller ork. Är så himla trött hela tiden. Blä! Hur ska jag göra med honörsbordet när m2b's föräldrar inte är bjudna? Vilka ska vi ha där? Oss, mina föräldrar, tärna, bestman, toastmadame och sångledaren (som jag för övrigt inte har frågat...)? Och så dottern så klart. Tycker det är svårt... Tips? Egentligen ska väl toasmadame inte sitta vid honörsbordet, utan så hon har bra uppsikt över alla gäster och köket? Fast det kanske hon har därifrån?