Juni 2008 Del 4
Kul med nytt jobb. Skulle också vilja ha ett nu, hmmm men det kommer förhoppningsvis snart. Jag har ju inget kvar att göra så det blir lång väntan tills dagen B.
Kul med nytt jobb. Skulle också vilja ha ett nu, hmmm men det kommer förhoppningsvis snart. Jag har ju inget kvar att göra så det blir lång väntan tills dagen B.
Satte mig ner för en stund sen o skrev ner lite vad man ska ta upp med prästen på första mötet, hmmm Sen har jag beställt tårtorna Vinröda prinsess med mousse istället för grädde och en svart ros på. Blir nog bra hoppas jag Ringen ska beställas när som Ska bara försöka bearbeta min m2b om att han oxå ska ha en till men det vill han absolut inte ha säger han
undrar jag med Att man inte kommit på det att man kanske kan byta ut, låter bättre med Nu och för alltid än tills döden skiljer oss åt-
Ska jag nog med köra med hih Vi ska ha ett stor röj i lägenheten i helgen var det tänkt haha. Den ska besiktigas snart och vill ju inte att det ska se ut som ett bombnedslag då
SeTa Det blir snabbt, men tror det blir bra Jag gjorde ju allt till mitt klart på 2 veckor
Har också köpt tandblekning men vet inte om jag vågar använda det, stod att man inte skulle ta det om man har problem med tandköttet och det har jag hmmm Ska jag chansa eller inte?
Hade tänkt att sitta in mina skor i helgen men vart fullt upp, stor röj hemma hos oss, sen har vi idag vart ute hos mina morföräldrar där vigseln ska vara och fixat iordning med deras trädgård, bryggan m.m
Seta Jag köpte en Una Bra (unique bra) som jag ska ha till min axelbandslösa klänning, ska funka jätte bra säger de som provat såna,
Blir nog inget med tandblekningen Vågar inte, får beställa tid hos tandläkaren för putsning istället.
Hur går det för er alla annars?? Börjar snart tycka det är lite tråkigt, har ju inget kvar att göra så börjat tappa känslan o glöden för allt, men den kommer nog tillbaka hoppas jag.
Skrev ner igår ett förslag till löftena så som vi vill ha de, får se vad prästen säger om det
min klänning är också låg i ryggen så jag kan inte ha vanlig bh men köpte en unique bra,
Nä det blev vanliga liljor istället för callor, blir lite billigare.
Ja man är lite spänd på att se bilder hur det blir för alla
tråkigt att de inte kan höra av sig, ring till de istället o kräv ett svar nu. Vi ska ha 2 möten med våran nya präst första nästa tisdag, spännande och se vad han tycker om ändringar och ordning som jag vill ha.
Ring annars och kolla om ni inte kan få tag på präst själva, brukar finnas pensionerade präster som kan ställa upp ibland. Det var ju det jag var mest nervös för att inte ha nån som viger oss då är ju ingen mening med allt annat.
Lycka till med det nu, hoppas ni får svar snart så ni vet.
Ska försöka jaga eleven som ska fixa mig med både hår o make o se om jag kan få tag på henne, annars blir det håret själv.
Nu har jag inte vart inne här o skrivit på ett tag så kände att jag måste iaf säga hej.
Legat lite lågt med allt ett tag
Vi har osa 1a maj och har 6 av 26 som inte osat men vi räknar med nej från de ändå så 11 vänner av 26 bjudna kommer
Ja allt har nog en mening tror jag iaf, vi har oxå mycket negativt nu nästan som om nåt inte vill att vi ska gifta oss, men vi kämpar på för det ska bli bröllop på midssommar
Nu är det ett tag sen sist jag kollade denna tråden hmmm men har tappat lite det roliga med att gifta sig, känns inte lika roligt o första prio längre. hoppas det blir bättre, 44dagar kvar nu o inte alls i närheten av att klara få ihop pengarna, känns inte heller så kul. Men ringen har kommit och den är fin
Behöver peppa mig lite för att komma tillbaka till bröllops-feelingen
Tack Bellanote, Ja ibland kan det vara bättre att ventilera, men vet inte varför det känns så just nu, har helt tappat allt ang bröllopet, kanske för att allt är klart sen länge men vill inte ens tänka på det o ibland känns det som om det inte kommer att bli av tom PUST. Får försöka få tillbaka de positiva känslorna kring det igen på nåt sätt.