Inlägg från: BlivandeFruJohansson |Visa alla inlägg
  • BlivandeFruJohansson

Juni 2008 Del 4

Undrar när min hippa kommer.. Säkert när man minst anar. Men de pirrar massor i magen när ja tänker på de Vi köpte ganska mycke dricka, hellre blir över än de tar slut!! Svårt att räkkna va folk ska dricka, kanske inte alls vill ha vin på festen utan bara drinkar. Eller tvärtom!

• BlivandeFruJohansson
    Monken skrev 2008-04-28 12:29:05 följande:
    Vi funderade länge på hur mycket dryck vi skulle köpa, sen när vi bytte ställe för festen löste det sig naturligt med att vi inte kunde ta med oss eget dricka längre, utan köper allt genom dem.Jag vet när Mannens svensexa kommer att bli men har inge aning när min hippa blir, eller för den delen om det blir någon. Det ger sig! BlivandeFruJohansson, har ni hämtat ringarna ännu?
    Blev att hämta ringarna imorron istället Smabon va tvungen att åka förbi kontoret, och han måste ju följa me Men imorron ska de provas!!

Min klänning ska ja prova snart, se om den passar. Sen ska den lämnas in på kemtvätt. Hoppas då att den inte krymper:-O
  • BlivandeFruJohansson
    SeTa skrev 2008-04-28 23:10:41 följande:
    Jag måste berätta en superrolig grej!När vi bestämde att vi skulle gifta oss hade samon ett "krav". Vi skulle åka porsche från kyrkan!Jag har haft världens slit med att leta efter en porsche, men har inte lyckats. I förrgår insåg stackarn att det var dags att ge upp sin dröm. Igår var vi hos mina föräldrar och grejade med husbilen inför säsongen. På gatan utanför stog en porsche (!) ivägen. Sambon knackade på grannhuset och hittade raskt ägaren. Dessa två blev ståendes en stund, och min älskling kom senare tillbaka med stjärnor i ögonen.Han hade kastas ut en förfrågan, halvt om halvt på skämt, om inte killen kunde vara chafför åt oss på bröllopet. Men det var tydligen ingen bra idè eftersom det är så trångt bak, däremot får vi gärna LÅNA bilen över dagen!Dessutom ska dessa två själsfränder ut o köra innan bröllopet så att sambon lär sej hantera bilen innan det är dags.Kan ni förstå vilken lycklig man jag har här hemma?
    VA UNDERBART FÖR ER!!! Vi ska åka Cab, men vet inte hur de kommer gå med min frisyr. Vill ju inte ha de förstörd Men de löser sig nog!!
  • BlivandeFruJohansson

Här hemma har mannen en del åsikter, men ja fixar de mesta

• BlivandeFruJohansson

Nu är våra fina ringar hämtade Jättefina!!!

• BlivandeFruJohansson
    Monken skrev 2008-04-30 17:33:23 följande:
    Vad kul!!! Berätta, hur ser de ut?
    Förlovningsringarna är i guld och lite tjockare, lite rundade kanter. Mitt vigselring är samma, fast me 3 brilijanter i Älskar ringarna redan Supernöjd! Hade gammalt guld som gom gjorde ringarna av och blev en hel del över, så blev inte så dyrt som de va saft från början För 3 ringar me gravyr & allt jobb kostade de ca 4500:- istället för 6550 Tyckte ja va kanon!
  • BlivandeFruJohansson

Vi har me ett barn, kommer då vara 2 månader.. Sen är de vår egen son, men alla barnvakter kommer ju vara där Fattar inte hur folk tänker.. Ta me sig sina vänner på festen??? Va tror man?? Ta me alla man känner så blir de en billigare fest för dom.. Eller om man vil ha barnfritt och folk ska propsa på iallafall?? Tänker folk inte att man blir bjuden som gäst och man blir bjuden på en fin fest (förhoppningsvis ) Folk borde verkligen skämmas!!

• BlivandeFruJohansson

Vore kanske skönt om man inte hade övat nått så man inte vet va som ska hända! Kanske är mindre spänd då Hoppas ja inte blir så nervös, rukar bli de tyvärr Får nog dricka lite champagne innan

• BlivandeFruJohansson

Imorron ska vi kolla på en ny catering, dom blir nog billigare! Hoppas de iallafall! Har hört att dom är väldigt bra så de känns bra!
    Tror ni kyrkan har noterna till Mendelsohn & Wagner? Dom är ju jättevanliga så de borde dom väl?? Har inte dom men har glömt att kolla efter dom De löser sig nog!

• BlivandeFruJohansson

Måste man prata me båda prästen & "organisten" om musiken???? Vi ska bara ha ingång och utmarsch samt 2 psalmer. Jaja, de får ja reda på när vi pratar me prästen på måndag
    Nu ska vi äta tacolasagne Gott!!

Svar på tråden Juni 2008 Del 4