Juni 2008 Del 4
Nu har ja gjort klart våra festhäften!!! Vet oxå hur ja ska printa ut dom så allt kommer rätt Känns underbart!!!
Nu har ja gjort klart våra festhäften!!! Vet oxå hur ja ska printa ut dom så allt kommer rätt Känns underbart!!!
Ja ska prova min klänning snart, hoppas den passar bra snart!
Ingen av oss är speciellt bra talare, vi skippar gärna att hålla tal..
Nu är de inte långt kvar tills dagen D kommer
JA ME!!!!
Cirka Tider!
08.00-12.00 Frisör+ sminkning
12.00-12.30 Påklädning
12.30-14.30 Fotografering
15.00 Vigsel
15.30 Fotografering utanför kyrkan
16.15 Samlas i lokalen
16.30 Brudskål
17.15 Buffé
19-19.30 Musiken börjar
21.00 Tårta
01.00-02.00 Hemgång
Usch, de vill min sambo me göra, men tycker de låter obehagligt Får inte veta nått han ska göra, så börjar bli lite nervös för hans skull För min egen del är ja SUPERNERVÖS!!!! Har ingen aning om när min hippa blir.. Den kan nog komma vilken dag som helst. Kanske bli nästa helg el veckan efter de.
Vi har bestämt att tårtan ska serveras innan musiken börjar. Skrev annorlunda i tidigare inlägg. Hur har ni gjort? Igår satt vi och diskuterade hur vi ska åka i bilarna till alla ställen vi ska till.. Känns att de är nära nu
Vi vill inte heller ha ett avbrott i dansen så tar tårtan innan. Nu pirrar de massor i magen Börjar få nerverna på utsidan märker ja!! Har idag gått igenom en del saker me svärmor om allt.. Tror de blir bra, men kanske ska fixa en del saker själv. Så får man som vill ha de.
Har ingen aning om va vi ska göra våran första dag som MAN & FRU Ska väl hämta sonen hos mina föräldrar. Får se om han kanske sover där en natt till Just nu önskar ja att de vore över. Vet inte hur ja ska få nerverna att klara dagen, kanske blir bättre me lite champagne i magen Får bli nått sånt!
Har idag inhandlat mer alkoholfri dricka. Lite till så är även de klart.
Hur mycke vatten kommer ni handla (typ Loka..)??
Har nu mailat fotografen och såller på att fixa ett datum som vi ska komma dit och prata lite. Så de känns skönt att ha de gjort. Väntar svar från cateringen, tar lite tid Men dom har sagt att vi ska få svar den här veckan så bara att vänta.. Ska börja gå igenom allt som står i källaren och börja sortera lite. Nu ligger saker som ska till kyrkan & lokalen i samma påsar.. Sen ska här inhandlas de sista som står på listorna Räcker de om man köper Cola, Cola light, sprite & vatten (kolsyrat) el måste man ha alkoholfri cider me? Känns som att de räcker så..
Vi kommer vara prinsessor