Inlägg från: BlivandeFruJohansson |Visa alla inlägg
  • BlivandeFruJohansson

Juni 2008 Del 4

Kommer säkert va svettig som en gris Nervös & lite champagne i kroppen.. Är nog hellre frusen än svettig då!

• BlivandeFruJohansson

Sambon skulle blivit "svensexad" i helgen, men dom har skjutit på de till den 14 juni.. Så nu måste ja tänka på va ja säger länge till Men misstänker att min kan komma tidigare.. Annars blir de nog samma helg.

Absolut att de pirrar i magen när man tänker på de

• BlivandeFruJohansson

Va kul! Hoppas ni får en underbar dag!
    Ja ska köpa en behå, en sån i silicon och utan några band.. Kommer inte ihåg va den heter Klänningen sitter kanon men ska kemtvättas så kommer säkert krympa nått Klänningen är uppsydd 1958 så den är ganska skör!! Hoppas ja inte svänger ut armen för mycke för då kommer den kanske att spricka
    Va igår hos fotografen och gick igenom va vi vill ha för bilder och tog även några på prov.. Så de känns kanon!
    Har idag fått svar från cateringen, blev mycke bättre pris och allt var kanon Så de känns ännu bättre!! Så nu känns de som de mesta börjar bli klart!

• BlivandeFruJohansson

Mm, nu är de detaljerna kvar, tex vem som ska dela ut vad i kyrkan.. Men de ska nog lösa sig

• BlivandeFruJohansson
    Monken skrev 2008-05-30 22:43:58 följande:
    Tack!! Och du har så rätt!!! I allt Vill absolut inte ha någon annan man. Det finns ju inte någon bättre man för mig än den jag kommer att gifta mig med! I morgon har vi bestämt oss för att bara softa. Ska gå omkring inne i stan och bara ha det bra i solen. Båten Götheborg (stavning??) har ju kommit hit och hon är så vacker på bild att jag skulle vilje se henne i verkligheten!!!
    Vi såg båten när den va i Norrköping, men gick inte ombord. Va hur mycke folk som helst som trängdes i kön Men gick att titta på den från kanten. Kanonstor!!

Är helt nöjd me min ring, så de känns kanon. Den är likadan som min förlovningsring men har 3 stenar i.

De lät ju kanon me dom presenterna till gästerna! Han kanske vill göra till oss me
  • BlivandeFruJohansson

Mysigt för er båda! Själv väntar ja spänt

• BlivandeFruJohansson

Antingen blir de nästa lördag eller lördagen efter, inte många andra dagar att välja på.. O sambons blir den 14, så kanske att de blir samma. Bara vänta att se. Trodde de skulle bli i helgen så väntade bara på att de skulle ringa på dörren. Men ikke Så bara vänta och se

• BlivandeFruJohansson
    anirac1 skrev 2008-06-02 14:33:56 följande:
    4 dagar kvar......
    SPÄNNANDE!!!
  • BlivandeFruJohansson

Hoppas ju abslout att ja bara ska gifta mej en gång

• BlivandeFruJohansson

Håller me, ganska skönt när dagen D är över Kanske man kan få tillbaka sitt liv igen

• BlivandeFruJohansson

Mysigt! Ja har bara 2 veckor & 5 dagar kvar

• BlivandeFruJohansson

Kan va skönt att ha de nära, vi hade de i mitten på maj och kommer inte riktigt ihåg va vi sa.. Men tror vi alla blir gifta

• BlivandeFruJohansson

Man kan nog nicka med

• BlivandeFruJohansson
    misstrixie skrev 2008-06-13 17:32:21 följande:
    Prästen har inte ringt ännu. EN VECKA KVAR. Vet inte hur jag ska hinna allting, bryter nästan ihop faktiskt. Kaos på jobbet idag dessutom, allt strular just nu. Känner mig som en j*vla gnällspik men jag vill ju kunna slappna av nu! Inte stressa sönder mig.
    Vet ni vilken präst ni ska ha?? Kan ni inte ringa upp honom då?
    Va har du kvar mer att göra? Hoppas de löser sig!
  • BlivandeFruJohansson

Nu har ja blivit hippad Blev de igår! Sambon me, blev tagna tillsammans. Ni kan få läsa de här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-11/m2962415.html

Och skriv innan ut sista pappret på festhäftet & satt och vek alla papper. Så ska nu bara snöra ihop dom så e dom helt färdiga Skönt att va färdiga me dom.

• BlivandeFruJohansson

Ja ska ha min på mej, sambon tar på sig sin ring när ja tar på min vigselring
    Grattis tjejer! Hoppas ni nu lever lyckligt & går på små rosa moln

• BlivandeFruJohansson

Stort grattis!!

Svar på tråden Juni 2008 Del 4