Inlägg från: Monken |Visa alla inlägg
  • Monken

Juni 2008 Del 4

Uj vad jag längtas!!!!

• Monken

Jag har en ungefärlig tidsplan för dagen, hur ser er ut?

6.00 frukost...
    7.15 dusch och grundsminkning
    8.30 lånat bil av mamma som jag kör mig själv till frissan med
    9.00 frissan
    11.00 åker till tärnorna för påklädning, slutsminkning samt lunch
    13.30 hämtas av m2b samt svärfar för att fotas
    15.00 JA!
    16.30 brudskålen sedan FEST!!!!
    23.30 Hotell Diplomat...

• Monken

trixie, tack!! Jag är ytterst nöjd med min klänning!

Bella, usch vad jobbigt det låter!!

• Monken

När min m2b skulle fria till mig hade han planerat att vi skulle äta på en liten mysig tapas restaurang och att han där skulle fråga om jag ville gifta mig med honom. Pga lite olika orsaker gick vi aldrig ut och åt den kvällen, men eftersom han hade bestämt sig för att fria gjorde han det i alla fall helt spontant.

Dagen efter bröllopet ska han och jag gå ut och äta på just den restaurangen han hade planerat att fria på. Vill fira vår första dag som man och hustru där. Det kommer att bli såå romantiskt!! Jag var iväg idag och inhandlade lite nya kläder till då, det var jättekul att gå ut och prova massa kläder som jag ska använda min första dag som min älskades hustru för visst är det så att det börjar kännas lite pirrigt nu!

Jag vet exakt när m2b kommer att få sin svensexa (tihi...) han är naturligtvis helt ovetande om allt! Jag kommer dock inte att få någon möhippa, det är helt omöjligt att få ihop våra skiftscheman, så jag kommer att få en fruhippa istället. Det känns jättebra att ha koll på all tid nu fram till bröllopet. 18 dagar kvar... :-8

• Monken

Dagen han friade sprang vi direkt iväg och köpte silverringar så vi kunde ha ringar på en gång, så vi behövde aldrig vara utan ring under putsningen. Hämtade de nyputsade ringarna häromdagen Snacka om skillnad!! De är jätteblanka nu!!

Vi ska betala hela middagen på måndag. Jag har alltid tyckt att det var lång tid kvar, men kom på idag att det ju är på måndag... fick smärre panik när jag då upptäckte att jag räknat fel på några tusen, ett rent tankefel som ingen av oss har upptäckt förräns idag. Men men, det får gå.

• Monken

Trixie, vad kul!! Vad otroligt duktig du har varit som har minskat så mycket i vikt!

Min tärna var med när jag provade min klänning sist och hon hade också lite blanka ögon

Håller med BlivandeFruJohansson om att vi kommer att vara prinsessor allihopa!!

• Monken

Själv har jag 16 dagar kvar... Det har helt klart börjat kännas riktigt pirrigt nu!!!

• Monken

Bella, bra bilder! Jättefin klänning och vilken söt bild på katten!!

Anirac, jag vill också veta hur de blev!!

• Monken
    Exakt 2 veckor för mig... Fast jag är då på väg till mina tärnor för sminkning och påklädning.
Svar på tråden Juni 2008 Del 4