Temafärg: Rosa
Är det någon mer som ska ha rosa som temafärg? Skulle vara roligt att se era bilder på alla rosa grejor ni tänkte använda er av. Dukning m.m.
Är det någon mer som ska ha rosa som temafärg? Skulle vara roligt att se era bilder på alla rosa grejor ni tänkte använda er av. Dukning m.m.
Vi hade tänkt ha rosa som temafärg Vill helst att m2b även ska ha väst/plastrong i rosa men blev lite tvärstopp där Han har dock gått med på rosa plastrong om han får en annan färg på västen, så vi får se hur det går
Rosa är en av färgerna som vi kommer att ha som temafärg.. (vitt, rött o rosa).
vi ska oxå ha rosa, salvigrönt och vitt.
Kan ni inte lägga ut lite bilder =)
Har några bilder i mitt galleri nu, bla en klänning jag har tänkt föreslå åt min tärna. Cellofanpåsar som vi tänkt använda som favors till gästerna och band att knyta runt.. Även brudbukett.. Har dock inte bild på allting som vi har tänkt oss..
Men vilken fin rosa klänning =) Hur ser buketten ut? Har du bild på den? *Jätte nyfiken*
Buketten kommer vara rosa, vita och röda rosor, eventuellt bara rosa och röda.. finns i mitt galleri. Sen kommer vi nog ha lite smådetaljer på hela festen i rosa (servettringar o sånt)
Jag ska ha rosa,rosa ,rosa har lite bilder i mitt galleri
vi ska ha rosa, vitt och silver. har någora bilder på ljusen, klänningen...
Vi har rosa, ivory och silver. M2b kommer att ha väst och plastrong i rosa. Bild finns i mitt galleri.