• Summer 080802

Temafärg: Rosa

Är det någon mer som ska ha rosa som temafärg? Skulle vara roligt att se era bilder på alla rosa grejor ni tänkte använda er av. Dukning m.m.

• Svar på tråden Temafärg: Rosa
  • Kaiza

F´låt. Blandade ihop dig...
    Summer 080802 skrev 2008-04-20 17:52:16 följande:

VA?!?!?!?!??! Vad har du fått det ifrån?!?!??! Jag har inte lagt nå bud...
  • Summer 080802

Jaha, ok, jag funderade jag oxå... men då så.

• a wife to be

Har hittat jättefina flytljus på Åhlens i rosa, provtände dom igår och dom höll i minst 3 timmar. Vill ju inte att dom ska behövas bytas ut fler än en gång under middagen, men förhoppningsvis håller dom hela sittningen. Ska nog ha lite större glas skålar med ljusen och någon blomma som flyter omkring, enkelt men fint.

• Anja 19 juli 2008

a wife to be

så hade jag oxå tänkt göra skulle ha ceriserosa gerbera o vit brudorkidé som flöt på vattnet och så vita flytljus.

(tänk att du hittade dem på ÅHLENS av alla ställen )

Men så började jag tänka på hur varmt det troligtvis är den 19 juli så jag skippade de tända ljusen. Fast å andra sidan så kommer vi ju att ha kandelabrar... Hmmm

dock med tre ljus i bara och då kommer värmen högre upp *asg*

Det är iallafall gratis (AF-borgen står ju för det) och så lägger vi pengar på små centerpieces med ovan nämnda blommor istället

Blir nog bra det oxå. Slipper man köpa 12 skålar (vi har 12 runda bord med 8 personer på varje) osv...

• a wife to be

Hej Anja.

Ja, visst är det konstigt att jag hittade dom ljust där
    Det är faktiskt så att jag har börjat titta på lite ljus och pynt på jobbet och vi har faktiskt en hel del som jag skulle kunna tänka mig att pynta med. Jag är tveksam om vi kommer ha kandelabrar, berot på om dom som finns i lokalen är tillräckligt höga så dom inte skymmer personen mittemot. Tänkte ha murgröna ringlande på borden och någon sort blommor oxå.

• blivandefrularsed
    nawla skrev 2008-04-20 19:52:57 följande:
    Rosa här med! Rosa, vitt och lite brunt!Lite bilder finns i galleriet...
    Vi med!
  • Anja 19 juli 2008

a wife to be...

våra kandelabrar är sjyssta, skymmer inte, bara tre ljus på, inte sån där mega stor grej i mitten utan den står lite på sidan, ej helt centrerat. Själva blomsterarrangemanget står i mitten

Får du låna från jobbet då? Är ju isåfall helt super!!! Fast du har väl rabatterat pris, så då är det ju helt ok att köpa

• a wife to be

Anja....

Nä jag får inte låna på jobbet,tyvärr Men jag tycker vi ligger ganska hyffsat i pris ändå. Jag vet ju att det är bra kvalitet

Har ni fixat fotograf ännu? Det har inte vi, ska ni fotograferas innan vigseln? Vi har funderat fram och tillbaka men det känns nog bäst att göra det. Hade varit kul om fotografen kunde följa med till festlokalen och ta lite foto på gästerna oxå.

Idag har jag varit på Nautilus och fått mitt "program", skönt att komma igång, men fy för vad jag är otränad, har ont i kroppen redan *asg*, tänkte gå på Afrikansk dans imorgon!!

• Anja 19 juli 2008

Tjena igen

vi har inte bokat fotograf... vet inte om vi ska? Vi har en del hobbyfotografer i släkten och hade först tänkt klara oss på dem. Träffa dem en timme innan bröllopet för att ta lite bilder i närheten av kyrkan. Är ju precis vid stan så jag tänkte lite stadsbilder och lite bilder i grönskan.

Men jag vet inte...

nu börjar jag nästan känna att man borde ha en RIKTIG fotograf iallafall innan vigseln och under vigseln och precis efteråt.

Mer än så tänker jag inte bekosta för fotografier

shit vi har nallat så mkt på vår bröllopsbudget så vi ligger back typ 20.000. Fattar INTE hur vi ska fixa detta!!!

• a wife to be

Anja...

Nä det är ju inte så kul att känna att man inte har råd, det kommer ju en dag efter oxå, då vardagen sätter in och man ska kunna köpa allt annat oxå. Vi har en hel del kvar att köpa så jag har ingen som helst aning om var vi kommer att sluta. Min far betalar maten iallafall.

• Anja 19 juli 2008

Ah gött, det är ju den största posten! Önskar någon i vår familj hade velat betala maten men ingen i vår familj har några tillgångar direkt.

Så vi betalar allt själva. Min mamma betalade min klänning

Svar på tråden Temafärg: Rosa