• a wife to be

Temafärg: Rosa

Har hittat jättefina flytljus på Åhlens i rosa, provtände dom igår och dom höll i minst 3 timmar. Vill ju inte att dom ska behövas bytas ut fler än en gång under middagen, men förhoppningsvis håller dom hela sittningen. Ska nog ha lite större glas skålar med ljusen och någon blomma som flyter omkring, enkelt men fint.

• a wife to be

Hej Anja.

Ja, visst är det konstigt att jag hittade dom ljust där
    Det är faktiskt så att jag har börjat titta på lite ljus och pynt på jobbet och vi har faktiskt en hel del som jag skulle kunna tänka mig att pynta med. Jag är tveksam om vi kommer ha kandelabrar, berot på om dom som finns i lokalen är tillräckligt höga så dom inte skymmer personen mittemot. Tänkte ha murgröna ringlande på borden och någon sort blommor oxå.

• a wife to be

Anja....

Nä jag får inte låna på jobbet,tyvärr Men jag tycker vi ligger ganska hyffsat i pris ändå. Jag vet ju att det är bra kvalitet

Har ni fixat fotograf ännu? Det har inte vi, ska ni fotograferas innan vigseln? Vi har funderat fram och tillbaka men det känns nog bäst att göra det. Hade varit kul om fotografen kunde följa med till festlokalen och ta lite foto på gästerna oxå.

Idag har jag varit på Nautilus och fått mitt "program", skönt att komma igång, men fy för vad jag är otränad, har ont i kroppen redan *asg*, tänkte gå på Afrikansk dans imorgon!!

• a wife to be

Anja...

Nä det är ju inte så kul att känna att man inte har råd, det kommer ju en dag efter oxå, då vardagen sätter in och man ska kunna köpa allt annat oxå. Vi har en hel del kvar att köpa så jag har ingen som helst aning om var vi kommer att sluta. Min far betalar maten iallafall.

Svar på tråden Temafärg: Rosa