• Dollace

Gravida Brudars Hörna

Här kan alla brudar som är gravida, eller kanske försöker blir gravida innan det är dags för brölloet samlas.
    Diskutera, fråga frågor, svara, eller kanske bara kika..?

• Svar på tråden Gravida Brudars Hörna
  • augustibrud 08

Fick positivt på testet igår morse...! Lustigt eftersom vi försökt ca ett halvår nu och precis bestämt oss för att göra ett uppehåll tills efter bröllopet nu när klänningen är beställd och allt! Och plötsligt hade det hänt! ;) Men vi är jättelyckliga!!

• Efter 11 år är det min tur

Grattis...den som väntar på nåt gott
    augustibrud 08 skrev 2008-04-12 10:27:55 följande:

Fick positivt på testet igår morse...! Lustigt eftersom vi försökt ca ett halvår nu och precis bestämt oss för att göra ett uppehåll tills efter bröllopet nu när klänningen är beställd och allt! Och plötsligt hade det hänt! ;) Men vi är jättelyckliga!!
  • AllStared

Här är en till, men lite läskigt än då jag bara är i vecka 9, så oron för mf finns ännu.

Vilken vecka är ni andra i?

• AllStared

Idag är det 2½ månad kvar till vårat bröllop! :D
    Och om ½ månad går jag in i vecka 13, så då kan man slappna av mer.
    Dvs. om allt ser bra ut.

• Astriden

Hejhej tjejer, jag är gravid & redan gift
    vi planerade att sätta igång verkstaden efter bröllopet men allt gick så fort & vips i all planering satt vi där med ett stort +

Vi var i vecka 10 när jag stod som brud & valde att hålla det hemligt under bröllopet. Nu när vi skickar ut tackorten så berättar vi om vår lilla hemlighet ;-D

• AllStared
    Astriden skrev 2008-05-12 08:32:09 följande:
    Hejhej tjejer, jag är gravid & redan gift vi planerade att sätta igång verkstaden efter bröllopet men allt gick så fort & vips i all planering satt vi där med ett stort +Vi var i vecka 10 när jag stod som brud & valde att hålla det hemligt under bröllopet. Nu när vi skickar ut tackorten så berättar vi om vår lilla hemlighet ;-D
    Oh okej, där ser man, hihi mys!
    Om alt går som de ska kommer jag vara i vecka 21 när vi gifter oss. :D

Grattis!
  • frallan74

Hej hej
    jag är oxå gravid och väntar barn nr 5. Vi gifter oss ibörjan av juni och är då i vecka 21, så där sprack min dröm om en vacker vit brudklänning Har dock hittat en fin ändå på en mammasida på nätet.
    Va kul att det var fler som är gravida som ska gifta sig....
    kram på er...

• patti87

skulle egentligen vara gravid när bröllopet äger rum den 28 juni... men fick miss fall för andra gången...

stort grattis iallafall till er alla gravida:)
    och lycka till!

• Fredrik och Sabine

åhh jag vill också bli gravid. Vi försöker och försöker och har hållit på med ää-stickor till förbannelse - men ännu ingenting.
    Suck!
    Men nu är vi iallafall på utredning...får se vad det visar....
    Man blir ju nervös...läste att det ändå är fler o fler som drabbas av ofrivillig barnlöshet. Hemska tanke!

• CMH

Vi ska gifta oss den 24 maj.... så det närmar sig .....och jag kommer att vara i vecka 27 då. Jag ska få hämta min bröllopsklänning i morgon och göra en sista justering efter hur magen växt sedan den provades ut.
    Jag var rädd att det skulle bli svårt att hitta en fin bröllopsklänning till bröllopet... med jag hade hela 3 st att välja mellan till slut.
    Lycka till alla ni som redan fått + och även ni som jobbar på med "bebisverkstad".

Svar på tråden Gravida Brudars Hörna