• Gura

Tråden om Morgongåvor

Jag är säkerligen inte ensam om att ha totalt kreativitets stopp när det kommer till frågan morgongåva.
    Jag vill ge min blivande man någonting som han kan ha hela livet. Kanske något som kan gå i arv, eller något han kan hålla i om 20 år och känna glädje över att han fått detta i present dagen efter sitt bröllop. Eftersom han fyller år innan bröllopet och kommer få en upplevelse i present, så vill jag att morgongåvan skall vara matriell. Kan inte ni vara snälla att skriva vad ni skall ge era blivande män, så får vi andra lite inspiration? Kom gärna men tips och idéer också.

• Svar på tråden Tråden om Morgongåvor
  • asaonthehill

det blev fel, ska se om jag hittar länken...

• Aleta
    asaonthehill skrev 2008-04-12 18:03:12 följande:
    Jag har beställt en gungsoffa (som en gammal gungstol fast för två el. tre) som jag skall pryda med våra namn och bröllopsdatum målat på ryggen. Den ska vi sitta och gunga i tills vi blir gamla på vår veranda.
    Oj, det var romantiskt!
  • Gura

wow - vilka härliga gåvor. Verkligen originella. Precis sådan tips jag letar efter. Mera Mera Mera

• lycklig78

Secret box hos en proffsig fotograf.

Han kan sitta där i gungstolen med läsglasögonen på näsan och pipan i mungipan när han är 90 år och säga till barnbarnsbarnen:

-Titta här på mormor! Vilken brud hon va.... På den tiden

• Gura

Jag frågade honom lite diskret för några månader sedan om han skulle gilla en secret box. Egentligen så berättade jag att vissa brudar ger sina män ett album med smakfulla avklädda bilder på sig själva, och han sa bara att "jaha, men när 17 ska man sitta och titta på de bilderna?" sen funderade han vidare med att säga "det är ju ingenting man kan visa någon annan ens" så jag tror inte att det skulle falla i hans smak precis.

Fler idéer? Vad skall ni hitta på tjejer?

Svar på tråden Tråden om Morgongåvor