Sambon på sin svensexa ikväll!
Min stackars sambo hade ingen aning om vad som väntade idag! Han trodde att han skulle åka och gadda sig. Jag och sonen var med eftersom vi alltid är det. Min bror med familj kom också förbi. Tatueraren började göra rent armen och rita upp... då kom 9 gossar in som han mycket väl kände igen! Han blev väldigt överraskad! Och nervös!
Hans kläder var grymt..... avtändande!
En lackklänning som blev mer en lacktop, svart sammetskjol med tyll, silvriga tights och en svart peruk!
Grabbarna hade en kylväska med alkohol med sig. Sambon har druckit alkohol för första gången på över 10 år nu. En halv cider.
Han fick åka ner på stan och fick hundra kronor att gå in och handla på systemet för. Alkoholfri champange. Sen fick han köpa bröstmjölksersättning och tamponger och sälja på stan.
Passande nog var det karaoke-tävling på stan idag och den fick han öppna upp med 800 grader!
Sen blev det paintball och go-cart. Nu har dem suttit och bubblat lite i poolen. Sen är det puben som gäller! Är otroligt glad över att han fick en mycket lyckad svensexa!