• FrökenK

otrohet?

För några helger sedan var min sambo på krogen med sina kompisar. Några dagar senare hittade jag i hans mobil flirtiga sms som han skrivit till en tjej. Jag konfronterade honom och han berättade att han träffat en tjej som han pratat och som han bytt nummer med och sedan smsade senare på natten. där skrev han bla att han tyckte hon var trevlig och ville träffa henne igen.

som kompisar påstår han. är detta verkligen ok? man träffar inte personer av det motsatta könet på krogen och byter nummer om man inte är singel anser jag. jag har svårt att komma över denna "otrohet" och undrar vad ni tycker om detta? jag funderar på att kanske göra slut på detta förhållande.

• Svar på tråden otrohet?
  • AoM

Följ din magkänsla!!
    Håller med de andra, begär att få träffa henne eftersom de bara är kompisar, inget konstigt att man presenterar sin sambo då!!

• 20080301

Min man och jag är helt överrens om att man inte gör som din snubbe gjort.
    Man tar inte nummer av människor av det motsatta könet när man inte är singel. För på krogen en natt kan man inte bli så pass bra vänner.
    Och som dom andra sagt tidigare något är ju fel eftersom du tittade i hans mobil

• Semesterbruden

???????
    Skulle kännas otroligt dum för mig.

Marsaphir Marlean skrev 2008-04-14 07:29:53 följande:

Tvinga honom att träffa henne med dig. Om det nu "bara" var en kompis. Kompisar träffar man väl tillsammans?
  • Humlan66

Jag undrar ju om han berättat för den här tjejjen att han har dig ?? sen håller jag med många här, Det kan ju vara för att få bekräftelse, men jag tycker du ska sätta dig ner å snacka med honom om det här .En kille som ska gifta sig beter sig såhär ? hm skumt.Har han fått *kalla fötter*?

Jag hade blitt lessen jag iaf ..NÄ sårad hade jag blitt

Lycka till

• swordfish

Låter väldigt oseriöst, och jag tolkar det som steg
    nr 1 mot otrohet... börjar han skicka flirtiga sms till
    någon han träffat på krogen så är inte steget långt till
    nästa sak... Han verkar inte ta ert förhållande seriöst.

• love4life

För mig är ert scenario otrohet. Jag skulle aldrig accepterat att min blivande hade bytt nummer med en för honom dittills okänd tjej på krogen, och hade förmodligen haft väldigt svårt för att förlåta och släppa ett sådant beteende.

• Lina_K
    Dafodilia skrev 2008-04-13 23:45:25 följande:
    Varför tittade du i hans mobiltelefon? Det låter som att du inte litar på honom...?
    Ligger min pojkvänns mobil i köket och han få sms kollar jag ofta och ropar till honom i vardagsrummet att hans pappa/kompis/arbetskamrat har smsat. Han gör likadant med mig. Vi litar på varann så mkt så vi snokar inte i varandras mobiler, vi kolar av dem åt varann ibland. Det finns ju inget "konstigt" i dem och inget att dölja...
  • Stardusty

Jag har bytt nummer med killar på krogen, men då har det inte varit såna som man träffat out of the blue, utan kompisars kompisar som man lärt känna under kvällen och sagt att man ska fortsätta umgås med. Så det tycker jag är ok och de har ju från början vetat att jag har kille så det har liksom varit på ett kompisplan direkt. Men däremot har jag aldrig skrivit flörtiga sms till dom och det skulle aldrig falla mig in att inte berätta för min sambo att jag träffat nya människor heller, oavsett om det är en tjej eller kille jag träffat!

• Emblingen

Det är INTE acceptabelt!!!!!

Svar på tråden otrohet?