´Tack tack!
Jag har själv inte fastnat för figursydda klänningar förut, utan haft en bild mer av att jag ska ha en a-linjeformad eller i alla fall med mer kjol. Jag vet att jag har så kallad timglas figur, men jag har gått upp i vikt sen några år tillbaka så jag trodde inte jag skulle passa i en en sjöljungfru modell, eller att jag skulle känna mig bekväm i en alls!!!!
Men jag provade denna mest för att jag gillade spetsen och stilen, när den hängde på galjen, tror inte ens jag visste att det varen sjöljungfrumodell när jag tog på mig den! Det slutade med att jag beställde en klänning som jag från början inte alls hade tänkt mig.. så det kan bli! :)
Tack, ringen är jag oxå nöjd med! ;) Vitguld, med 5 st 0,20 ct briljanter, tillsammans 1 ct. Vi betalade 11.000 kr för den. Dock köpt i Usa.
Hoppas du hittar något fint när du ska prova kläningar! Kom i håg att prova sånt du kanske inte riktigt ttrodde du skulle passa i!
Vendel och Angelica skrev 2008-06-03 13:10:33 följande:
sokkerstruten! otroligt fin klänning!! Avundas de som kan ha så helt figur sytt!!Skulle aldrig känna mig bekväm i det tyvärr vilka stenar i ringer, vågar jag fråga hur många karat det är Tror att jag har sett ringen jag vill ha men vi har inte spanat på priser och så ännu!Men den lär väl bli dyyyyr Danielaa ska nog spana på lördag, Reemans bla. tänkte ta en tur ner t Kungsb. med min vän och blivande tärna Jossan, Martina har ju även tipsat om en guldsmed/juvelerare som tydligen är billigare än snittet, ska snacka lite ringar med honom oxå!kram flickor