Tx2 skrev 2008-06-24 10:17:58 följande:
sockerstruten: Låter hur kul som helst. Härligt att höra att ni håller på
traditionerna.Glöm inte att meddela när dem kommit. Just nu funderar jag på om jag skall kolla med lillsessan när jag har bestämt mig för modell. Impad att du redan har fixat handskar o smycken.Igår fick jag äntligen berätta för några av dem bästabästa tjejerna datumet för bröllopet när vi var ute o åt efter SATC-filmen. Så nu har dem bokat in det i sina kalenderar och jag kan få sällskap när jag känner mig redo att börja prova klänning. Dessutom så fick vi ja från dem vi vill skall toasta (en av dem är en av dem bästabästa tjejerna o den andre är hennes man). Känns kanonbra då jag vet att dem kommer göra ett jättebra jobb. Nu skall jag bara komma på hur jag skall göra med tärnorna. Vill gärna ha mina fem tjejer(som vi hade på hennes bröllop) plus en gammal kompis. Men jag tror dessvärre att det blir för trångt. Och jag vill inte fråga en el två av dem då det känns fel.
Såklart i får höra om klänningarna!
Blir dessa så bra som vi hoppas så beställer nog jag me därifrån. Men jag beställer nog själv, utan mellanhänder. De läggs ju givetvis på priset när fler blandas in i affären å de känns som man ändå får samma produkt i slutändan... Å jag får dessutom känna att de e jag som har kontroll på situationen å vet va som händer...
Härligt att ni fått ja från toast-paret!
Vi vet inte ens ännu vilka vi ska fråga... Diskuterade de där me några här på BT igår.. Hur reagerar folk egentligen? Blir de glada å ser de som en ära att bli tillfrågad (vilket iaf jag hade gjort...) eller tycker man brudparet "kräver" nåt av en...? Att de skulle va nåt som typ en "tjänst" till brudparet....?
Härligt att ha så många som står dig så nära tycker jag! Tänker på de tjejerna du vill ha som tärnor menar jag! Ta me alla om du/ni känner så, de e ingen annan som ska lägga sig i!
Jag kommer ha mn syster å min allra närmaste vännina å de e hel självklart för mig att de e just dom två eftersom de står mig allra närmast...
Ojoj, nu blev de ett långt inlägg från mig idag!