T-shirt med eget tryck?
Ni som beställde ifrån customizedGirl. Hade ni bara text eller hade ni bild med??
har funderingar på att göra en där det står Blivande och sedan en bild på ett brudpar.
men frågan är om det blir snyggt?
Ni som beställde ifrån customizedGirl. Hade ni bara text eller hade ni bild med??
har funderingar på att göra en där det står Blivande och sedan en bild på ett brudpar.
men frågan är om det blir snyggt?
Jag funderar på att skriva på svenska. Blivande fru Och en Fru *efternamn*
Jessica var köpte ni era? På customizegirl eller?
Jag kommer nog beställa blivande nu Så jag kan ha den nu i sommar *S*
Aha De var inte dyra
Kanske ska beställa där ifrån istället
Jessica o Daniel skrev 2008-04-24 14:23:17 följande:
Ja jag såg det hehe
ja jag är lite osäker på att beställa utomlands.. Ska snacka med min m2b ikväll. Hade varit kul om vi haft blivande brudpar
hehe eller något.. Vi får se.. jag vill ha en tröja ivarje fall
hehe
Jessica o Daniel skrev 2008-04-24 14:35:14 följande:
Mmm Hade varit kul o ha på semestern
allra helst Blivande Fru *Asg*
Jessica o Daniel skrev 2008-04-24 14:44:13 följande:
Jaa men frågan är om min m2b vill ha det hehe
Jessica o Daniel skrev 2008-04-24 14:52:33 följande:
Jag var där inne o kolla. men jag tyckte deras var svåra att göra Fick inte rätt på det
Hehe lyckos dig tror inte min är särkilt intresserad *S* Hehe ska försöka tala med honom ikväll så får vi se
Det kan iofs vara lite häftigt om du har fram o han bak.. När ni går tillsammans. För då syns det hehe... Jag funderar på att beställa en ljusblå med vit text till mig men frågan är hur strl är..
Jessica o Daniel skrev 2008-04-24 15:52:47 följande:
Miss blue du använder ett s k E-kort Det är en form av Visa-kort som det endast finns den summan du lägger i den tillgänglig :) på så sätt så slipper du att de länsar kontot
Jag har inte beställt än
Hmm du beställer ett via banken Vi har swedbank o där gick man in på kort o sedan koppla E-kort
jag är liite inne på costomizegirl (stavning sitter inte vid min egen dator). Men velar mellan där och de jessica o daniel rekomenderade i den andra tråden
Bridesilly jag har inte sett nga på tradera
Hmm okej.. får väl försöka övertala min m2b att köpa därifrån med *skrattar *