Inlägg från: Kärlek ger näring åt själen |Visa alla inlägg
  • Kärlek ger näring åt själen

Vad ska ni ha för brudväska?

Jag ska ha den som är i mitt galleri. Både jag o min Tärna kommer att ha liknande väskor. Börjar då fundera på om inte tärnan ska ha den med handtag och jag bara axelbanden *skrattar*

• Kärlek ger näring åt själen

Ja den är såå söt
    Nej jag har ju inte det *skrattar*

Ja den med 3 stenar är super fin! Har en kompis som har en liknande så jag vet ju hur den ser ut irl. Men nu så börjar jag vakla lite om jag ska ha en sådan eller om jag ska ha en riktig sk aliansring (För mig sen är det ju aliansringar allihopa *S* Men den med flera stenar på rad som inte är facerade).

Ja det kan man också göra Jag kommer nog att sälja den ena väskan skulle jag tro efter bröllopet. Min tärna är lite osäker på om hon vill ha den efter eller ej.

Englaxx skrev 2008-04-16 15:40:38 följande:
    Jag kollade i ditt galleri......gillade din väska.Har du valt ring än? Jag har köpt den med 3 stenar, superfin!Jag tror att jag har bestämt väska nu och det kommer förmodligen att bli en "svart" väska i litet format som man kan ha användning för även efter bröllopet, det va någon som skrev det tidigare i tråden, ett jättebra tips-tack så mycket!Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-16 10:45:58 följande:
Svar på tråden Vad ska ni ha för brudväska?